Ga naar inhoud

Welkom op PC Helpforum!
PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

N.D.

indruk dat pc niet meer optimaal werkt

Aanbevolen berichten

• Topicstarter
  •    0

hallo,

hier ben ik weer, het duurde idd wel een tydje voor dde scan uit te voeren, maar de laatste scan heeft niks gevonden

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

• Topicstarter
  •    0

excuseer voor het late antwoord.

buiten dat steam soms traag opstart kan ik wel zeggen dat de rest vlot verloopt.

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites
    15 uren geleden, N.D. zei:

excuseer voor het late antwoord.

buiten dat steam soms traag opstart kan ik wel zeggen dat de rest vlot verloopt.

Het streamen heeft meestal met je verbinding te maken.

Met het onderstaande tool ruim je de meeste tools op die we hebben gebruikt:

Download KpRm van Kernel-panik en sla deze op uw bureaublad op.

• Klik met de rechtermuisknop op KpRm.exe en kies voor de optie 5c6a9c980cc4f-RunAsAdmin.jpgAls administrator uitvoeren.

• Zet een vinkje bij:

- Delete Tools

• Klik op de knop "Run"en wacht geduldig tot de tool gereed is.

• Wanneer de tool gereed is wordt er een logbestand aangemaakt, dit kan je als bijlage posten.

Note: Start je pc hierna opnieuw op, mochten er nog programma's of log bestanden aanwezig zijn mag je die handmatig verwijderen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

3 uren geleden, N.D. zei:

ik bedoelde niet streamen, maar het gameplatform steam.

Oke, hier kan ik jammer genoeg niks aan doen.

Voor de rest zijn we zo kaar.:top:

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
    Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Logo

OVER ONS

PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds juli 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.