Ga naar inhoud

Beveiliging Excel bestand


Cor-Assa

Aanbevolen berichten

Op 17/2/2020 om 11:04, dotchiejack zei:

Ik dacht dat die aanstond, dan weet ik ook niet waarom je knoppen niet werken.

Helaas dotchijack, ik kom er niet uit waarom het op mijn laptop niet werkt en elders wel.

Kan mij niet herinneren dat ik iets heb uitgeschakeld, juist ingeschakeld zoals "Ontwikkelaars".

Krijg totaal geen melding, kan alleen de knoppen niet aanklikken, de vba code werkt wel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 17/2/2020 om 10:43, dotchiejack zei:

In mijn voorbeeld werken de knoppen.

Halo dotchiejack.

Was het helemaal zat met dingen die niet of half werkten.

Meerdere apps die niet lekker liepen.

Gisteren maar format C en format D gedaan, op C staatt standaard mijn besturings systeem en op D de programma's.

Win10 opnieuw geinstalleerd en Office 2013.

Je raad het al, nu werkt jouw voorbeeld wel.

Nu de rest nog proberen.

 

Gr. Cor Assa

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Beste mensen, ik heb van dotchiejack een mooie oplossing gekregen om een bestand te beveiligen voor openen met een inlog methode.

Momenteel ben ik al een heel eind verder en wil dit toe gaan passen, maar heb (sorry) toch nog een paar wensen.

Ik heb een voorbeeld (excel) bijgevoegd.

Het liefst zou ik hebben dat de opstart pagina een aantal personen toont die in mogen loggen + extra een beheerder.

Als men op zijn eigen naam klikt de popup om in te loggen en/of ww te wijzigen.

De beheerder moet in staat zijn om een ieders ww te resetten naar bijvoorbeeld standaard 'Welkom01'.

Dit ww moet dan direct verplicht door de gebruiker gewijzigd worden.

Hoop niet dat ik teveel vraag, maar is dat mogelijk?

En als het kan een soort stappenplan voor mij om te leren/begrijpen hoe het werkt.

 

B.v.d.

Cor Assa

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden, Cor-Assa zei:

Beste mensen, ik heb van dotchiejack een mooie oplossing gekregen om een bestand te beveiligen voor openen met een inlog methode.

Momenteel ben ik al een heel eind verder en wil dit toe gaan passen, maar heb (sorry) toch nog een paar wensen.

Ik heb een voorbeeld (excel) bijgevoegd.

Het liefst zou ik hebben dat de opstart pagina een aantal personen toont die in mogen loggen + extra een beheerder.

Als men op zijn eigen naam klikt de popup om in te loggen en/of ww te wijzigen.

De beheerder moet in staat zijn om een ieders ww te resetten naar bijvoorbeeld standaard 'Welkom01'.

Dit ww moet dan direct verplicht door de gebruiker gewijzigd worden.

Hoop niet dat ik teveel vraag, maar is dat mogelijk?

En als het kan een soort stappenplan voor mij om te leren/begrijpen hoe het werkt.

 

B.v.d.

Cor Assa

Sorry dotchiejack, hierbij alsnog.

Voorbeeld pagina.xlsx

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.