Ga naar inhoud

Welkom op PC Helpforum!
PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!


tomdenys

netwerk shares en cryptolocker

Aanbevolen berichten


Nee, maar je verkleind het wel dat het ook andere pc of laptop of NAS kan besmetten.

 

Cryptolocker kom nooit vanzelf in pc.

Dat kan zijn met besmet usb-stick of email link van vreemde klikken en dan wordt dat automatisch op achtergrond geïnstalleerd.

 

Nota: ook andere pc of laptop moeten zo weinig mogelijk mappen gedeeld worden.

Beste is natuurlijk geen enkel map delen.

 

Maar superbelangrijk: maak een backup van uw data op een externe medium dat los van de pc staat.

Een image maken is geen garantie want het kan zijn dat de cryptolocker aanwezig is.

Windows of ander besturingssysteem installeren is heel gemakkelijk.

 

Open enkel mails waarvan je ook kijk naar e-mailadres of het normaal is.

Wees daar kordaat in.

 

Maar ook downloaden van bestanden blijft gevaarlijk en dus moet je ook hier goed opletten.

Altijd vooraf door virusscanner laten controleren en doe nog eens malware controle.

Zo verkleind je heel veel.

Wordt er toch een melding gemaakt en je hebt het zo graag: kordaat zijn en verwijderen en vuilbak leeg maken.

 

Merk je plots iets dan meteen stekker uit de stopcontact en hopen dat je met speciale usb-stick met virusscanner of live cd nog kan redden.

 

 

 

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites
  • Topicstarter
  •    0

    Omtrent Backup is het dan wijselijk om naar een cloud storage oplossing te gaan ? Als er bv een cryptolocker op bv een NAS terecht komt die naar een cloud gebackuped is. Is de cloud backup dan ook niet om zeep?

    Deel dit bericht


    Link naar bericht
    Delen op andere sites

    Clouds wordt op die manier niet geraakt omdat het niet rechtstreeks is verbonden.

    Maar het betekend nooit dat clouds door geen cryptolocker kan geraakt worden.

    Los ervan: clouds mag je nooit 100% vertrouwen want in verleden is het regelmatig gebeurd dat men stopt als er weinig klanten zijn.

     

    Indien mogelijk een tweede clouds ofwel externe back-up ver van de computer of NAS.

    Een tweede NAS als backup is beter maar na backup moet de stroomstekker en netwerkkabels ook eruit zijn en dat minstens 1 meter want een bliksem kan losse kabels op 1 meter afstand ook raken.

     

     

     

     

     

     

     

    Deel dit bericht


    Link naar bericht
    Delen op andere sites
  • Topicstarter
  •    0
    10 uren geleden, stegisoft zei:

    Clouds wordt op die manier niet geraakt omdat het niet rechtstreeks is verbonden.

    Maar het betekend nooit dat clouds door geen cryptolocker kan geraakt worden.

    Los ervan: clouds mag je nooit 100% vertrouwen want in verleden is het regelmatig gebeurd dat men stopt als er weinig klanten zijn.

     

    Indien mogelijk een tweede clouds ofwel externe back-up ver van de computer of NAS.

    Een tweede NAS als backup is beter maar na backup moet de stroomstekker en netwerkkabels ook eruit zijn en dat minstens 1 meter want een bliksem kan losse kabels op 1 meter afstand ook raken.

     

     

    Al je nu als een backup een 2e NAS hebt dan ga je toch gewoon de cryptolocker mee nemen in je backup? De cryptolocker kan bv al een maand ergens op de nas staan?

     

     

     

     

     

    Deel dit bericht


    Link naar bericht
    Delen op andere sites

    Nee, want de 2de NAS is niet aangesloten in uw netwerk tenzij je nodig hebt.

    Als je merkt dat er cryptolocker of andere virus in uw systeem zit dan zal je ook niet riskeren om de tweede NAS te starten.

    In dat geval moet alles verwijderen in uw systeem en via de tweede NAS terug zetten.

     

    De fout die men maakt is systeem koppelen.

    Een voorbeeld: heel veel mensen vinden dat het gemakkelijk is om tijdens de opstart de NAS map in uw verkenner te zetten. Op die manier heb je een gesloten systeem waar cryptolocker overal aan kan.

     

    Zet je Nas alleen aan wanneer die echt nodig is kan een verschil uitmaken.

     

    Nogmaals cryptolocker komt niet vanzelf in uw systeem. Jij of iemand anders is de oorzaak van door bijvoorbeeld op de link van onbetrouwbare mail te klikken.

     

    Zoiets geld voor alles: bijvoorbeeld een brief van de bank via de mail.

    Tegenwoordig moet je grondig kijken of het echt is want men kan met Google Translate perfect vertalen.

    Als de bank mij een mail verstuurd gooi ik meteen in de vuilbak want zoiets moet men per post doen.

     

     

    Deel dit bericht


    Link naar bericht
    Delen op andere sites

    Doe mee aan dit gesprek

    Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

    Gast
    Reageer op dit topic

    ×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

      Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

    ×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

    ×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

    ×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


    • Welkom op PC Helpforum

    • Leden statistieken

      • Aantal leden
        39.403
      • Meeste online
        1.765

      Nieuwste lid
      Michiel Van den Borre
      Registratiedatum
    • Gerelateerde inhoud

      • Door Anja1960
        Hoi,
         
        Mijn laptop is redelijk traag geworden bij het opstarten en ook bij het surfen, is al even geleden dat er naar gekeken is.
        kunnen jullie misschien eens kijken?
         
        Alvast bedankt
         
        Gr.
        Anja
         
      • Door IDEFIX
        Bij het opstarten van mijn PC verschijnt er in en korte flits een zwart vakje op mijn bureaublad. Het gaat zo snel dat ik onmogelijk kan zien wat het is. Ken iemand dit?
      • Door Vin
        Goedendag.
         
        Gisteren was ik een youtube video aan het bekijken, waarna ik door de reacties scrollde en een reactie zag van iemand met de tekst "free gift card" met een link erbij. Ik vertrouwde het niet direct, maar zag dat de reactie 133 upvotes had gekregen en reacties op het bericht meldden dat het werkte. Stom dat ik ben, toch op de link geklikt, gekozen voor een ebay gift card, waarna ik een balkje vol zag lopen met de boodschap "connecting". Toen het balkje op ongeveer 20% vol zat toch de website weggeklikt omdat ik het niet vertrouwde. Ik vrees dat het toen al te laat was. Enkele minuten later begon internet te haperen, maar na een connectie test bleek internet goed te zijn en lag de oorzaak dus ergens anders. Tevergeefs probeerde ik nog een scan met AVG anti-virus programma te doen, maar op 5% bleef deze hangen en toen heb ik de uitknop ingehouden tot mijn laptop uit ging. Hierna startte deze niet meer op:
         
        Ik kan nog wel bij de BIOS, maar zodra dat venster voorbij is knippert links bovenin een liggend streepje (welke normaal na enkele seconde wordt opgevolgd door het opstarten van windows, maar nu dus niet meer) en verdwijnt deze na een tijdje. Dit wordt gevolgd door een volledig zwart scherm, wat weer gevolgd wordt door een paar harde piepen (vergelijkbaar met de enkele piep als de pc aangaat) achter elkaar. Zodra de piepen ophouden staat er "Windows failed to start. Insert windows installation disc and restart your computer".
         
        Op mijn laptop staat windows 7 home premium geinstalleerd (het betreft een acer aspire 5750g). Ik had toevallig een windows 8.1 installatie cd liggen, en geprobeerd de bios te veranderen met prioriteit op de disc-drive met dus de windows 8 cd, en via daar een systeemherstel te doen. Echter na het kiezen voor systeemherstel staat er iets dat ik een versie moet kiezen en opnieuw moet opstarten, maar die optie verschijnt natuurlijk niet en wordt deze hele "loop" herhaald. Hierna gekeken voor een recovery via USB, maar bij het invoeren van mijn productcode op de microsoft website voor de download kreeg ik de melding dat het een OEM versie betreft en ik contact op moest nemen met de fabrikant van de laptop. Na wat verder zoeken kwam ik uit op de disc-to-disc recovery van Acer (welke wél toegankelijk is), echter staan er een hoop foto's en documenten nog op de laptop die ik niet kwijt wil. Bij de erecovery management van acer krijg ik de keuze uit een volledige fabrieksherstel (met dus verlies van al mijn documenten etc), óf een herstel van het besturingssysteem waarbij al mijn bestanden op C/:backup worden gezet met de tekst erbij: This does not affect virusses or malware. Die laatste optie heb ik dus (denk ik) niks aan.
         
        Ik heb zelf het idee dat het falen van de HDD een gevolg is van de link die ik aan heb geklikt, maar dat weet ik niet 100% zeker. Ik hoop dat iemand hier mij erbij kan helpen.
      • Door Ruki1812
        Hallo, 
         
        mijn game pc valt soms plots zomaar uit, zonder reden... heb zelf al geprobeerd er aan te sleutelen en een andere Windows 10 geïnstalleerd, maar niets helpt. Heeft er iemand een oplossing voor dit eigenaardig probleem? Ligt dit aan een onderliggend virus?? Of eerder aan het feit dat hij steeds
        oververhit raakt en daarom zichzelf uitschakelt? In dat geval zou ik per ongeluk iets aan de instellingen moeten hebben veranderd, zou niet anders weten
         
        in ieder geval,
         
        grts
      • Door Sennahoj
        Hallo,
         
        bij het gebruiken van Google Chrome krijg ik elke keer vervelende websites die zich zelf automatisch openen in een ander tabblad.
        Het zijn irritante reclame (porno) sites. 
        Ik heb BullGuard als virusscanner echter die filtert dit niet (of ik doe iets niet goed met de instellingen).
        Wie o wie kan mij ondersteunen met hoe ik dit kan oplossen?
         
        Ik heb onderstaand reeds een Hijackthis logje toegevoegd.
         
        Alvast bedankt voor de hulp.
         
        mvg Han
         
        Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.5
        Scan saved at 10:25:59, on 11-3-2017
        Platform: Unknown Windows (WinNT 6.02.1008)
        MSIE: Internet Explorer v11.0 (11.00.14393.0000)
        CHROME: 56.0.2924.87
        Boot mode: Normal
        Running processes:
        c:\program files\bullguard ltd\bullguard\Files32\Spamfilter\LittleHook.exe
        C:\Program Files (x86)\NVIDIA Corporation\Update Core\NvBackend.exe
        C:\Program Files (x86)\CyberLink\Power2Go\CLMLSvc.exe
        C:\Program Files (x86)\CyberLink\PowerDVD8\PDVD8Serv.exe
        C:\Program Files (x86)\Ask.com\Updater\Updater.exe
        C:\Program Files (x86)\Common Files\Java\Java Update\jusched.exe
        C:\Users\Gebruiker\Downloads\HijackThis.exe
        R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Bar = Preserve
        R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
        R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.google.nl/
        R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkId=255141
        R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
        R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
        R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkId=255141
        R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant = 
        R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,CustomizeSearch = 
        R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page = C:\Windows\SysWOW64\blank.htm
        R1 - HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings,ProxyOverride = *.local
        R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName = 
        F2 - REG:system.ini: UserInit=
        O2 - BHO: AcroIEHelperStub - {18DF081C-E8AD-4283-A596-FA578C2EBDC3} - C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\Acrobat\ActiveX\AcroIEHelperShim.dll
        O2 - BHO: Java(tm) Plug-In SSV Helper - {761497BB-D6F0-462C-B6EB-D4DAF1D92D43} - C:\Program Files (x86)\Java\jre7\bin\ssv.dll
        O2 - BHO: Google Toolbar Helper - {AA58ED58-01DD-4d91-8333-CF10577473F7} - C:\Program Files (x86)\Google\Google Toolbar\GoogleToolbar_32.dll
        O2 - BHO: Ask Toolbar BHO - {D4027C7F-154A-4066-A1AD-4243D8127440} - C:\Program Files (x86)\Ask.com\GenericAskToolbar.dll
        O2 - BHO: Java(tm) Plug-In 2 SSV Helper - {DBC80044-A445-435b-BC74-9C25C1C588A9} - C:\Program Files (x86)\Java\jre7\bin\jp2ssv.dll
        O3 - Toolbar: Ask Toolbar - {D4027C7F-154A-4066-A1AD-4243D8127440} - C:\Program Files (x86)\Ask.com\GenericAskToolbar.dll
        O3 - Toolbar: Google Toolbar - {2318C2B1-4965-11d4-9B18-009027A5CD4F} - C:\Program Files (x86)\Google\Google Toolbar\GoogleToolbar_32.dll
        O4 - HKLM\..\Run: [CLMLServer] "C:\Program Files (x86)\CyberLink\Power2Go\CLMLSvc.exe"
        O4 - HKLM\..\Run: [UpdateP2GoShortCut] "C:\Program Files (x86)\CyberLink\Power2Go\MUITransfer\MUIStartMenu.exe" "C:\Program Files (x86)\CyberLink\Power2Go" UpdateWithCreateOnce "SOFTWARE\CyberLink\Power2Go\6.0"
        O4 - HKLM\..\Run: [UpdatePDRShortCut] "C:\Program Files (x86)\CyberLink\PowerDirector\MUITransfer\MUIStartMenu.exe" "C:\Program Files (x86)\CyberLink\PowerDirector" UpdateWithCreateOnce "Software\CyberLink\PowerDirector\7.0"
        O4 - HKLM\..\Run: [RemoteControl8] "C:\Program Files (x86)\CyberLink\PowerDVD8\PDVD8Serv.exe"
        O4 - HKLM\..\Run: [PDVD8LanguageShortcut] "C:\Program Files (x86)\CyberLink\PowerDVD8\Language\Language.exe"
        O4 - HKLM\..\Run: [UpdatePPShortCut] "C:\Program Files (x86)\CyberLink\PowerProducer\MUITransfer\MUIStartMenu.exe" "C:\Program Files (x86)\CyberLink\PowerProducer" UpdateWithCreateOnce "Software\CyberLink\PowerProducer\5.0"
        O4 - HKLM\..\Run: [UCam_Menu] "C:\Program Files (x86)\CyberLink\YouCam\MUITransfer\MUIStartMenu.exe" "C:\Program Files (x86)\CyberLink\YouCam" UpdateWithCreateOnce "Software\CyberLink\YouCam\2.0"
        O4 - HKLM\..\Run: [ApnUpdater] "C:\Program Files (x86)\Ask.com\Updater\Updater.exe"
        O4 - HKLM\..\Run: [APSDaemon] "C:\Program Files (x86)\Common Files\Apple\Apple Application Support\APSDaemon.exe"
        O4 - HKLM\..\Run: [Adobe ARM] "C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\ARM\1.0\AdobeARM.exe"
        O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] "C:\Program Files (x86)\Common Files\Java\Java Update\jusched.exe"
        O4 - HKCU\..\Run: [Google Update] C:\Users\Gebruiker\AppData\Local\Google\Update\1.3.32.7\GoogleUpdateCore.exe
        O9 - Extra button: Report to BullGuard - {27FD17FB-CF63-486b-B2BE-8D8781CBEA01} - C:\Program Files\BullGuard Ltd\BullGuard\Files32\Antiphishing\IE\BGAntiphishingIE.dll
        O9 - Extra button: Research - {92780B25-18CC-41C8-B9BE-3C9C571A8263} - C:\PROGRA~2\MICROS~2\Office12\REFIEBAR.DLL
        O11 - Options group: [ACCELERATED_GRAPHICS] Accelerated graphics
        O16 - DPF: {1FEC8B6F-250A-4293-B12C-67A7EF0B758A} (sIKN Speler) - http://www.kerkomroep.nl/ocx/sIKNPlayer.cab
        O16 - DPF: {20A60F0D-9AFA-4515-A0FD-83BD84642501} (Checkers Class) - http://messenger.zone.msn.com/binary/msgrchkr.cab56986.cab
        O16 - DPF: {C3F79A2B-B9B4-4A66-B012-3EE46475B072} (MessengerStatsClient Class) - http://messenger.zone.msn.com/binary/MessengerStatsPAClient.cab56907.cab
        O16 - DPF: {E2883E8F-472F-4FB0-9522-AC9BF37916A7} - http://platformdl.adobe.com/NOS/getPlusPlus/1.6/gp.cab
        O18 - Protocol: tbauth - {14654CA6-5711-491D-B89A-58E571679951} - C:\Windows\SysWOW64\tbauth.dll
        O18 - Protocol: windows.tbauth - {14654CA6-5711-491D-B89A-58E571679951} - C:\Windows\SysWOW64\tbauth.dll
        O18 - Protocol: wlpg - {E43EF6CD-A37A-4A9B-9E6F-83F89B8E6324} - C:\Program Files (x86)\Windows Live\Photo Gallery\AlbumDownloadProtocolHandler.dll
        O23 - Service: Adobe Acrobat Update Service (AdobeARMservice) - Adobe Systems Incorporated - C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\ARM\1.0\armsvc.exe
        O23 - Service: Adobe Flash Player Update Service (AdobeFlashPlayerUpdateSvc) - Adobe Systems Incorporated - C:\windows\SysWOW64\Macromed\Flash\FlashPlayerUpdateService.exe
        O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\Alg.exe,-112 (ALG) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\alg.exe (file missing)
        O23 - Service: Apple Mobile Device - Apple Inc. - C:\Program Files (x86)\Common Files\Apple\Mobile Device Support\AppleMobileDeviceService.exe
        O23 - Service: Bonjour-service (Bonjour Service) - Apple Inc. - C:\Program Files\Bonjour\mDNSResponder.exe
        O23 - Service: BullGuard Behavioural Detection (BsBhvScan) - BullGuard Ltd. - C:\Program Files\BullGuard Ltd\BullGuard\BullGuardBhvScanner.exe
        O23 - Service: BullGuard Network Scanner (BsNetworkScanner) - BullGuard Ltd. - C:\Program Files\BullGuard Ltd\BullGuard\BullGuardNetworkScanner.exe
        O23 - Service: BullGuard scanning service (BsScanner) - BullGuard Ltd. - C:\Program Files\BullGuard Ltd\BullGuard\BullGuardScanner.exe
        O23 - Service: BullGuard update service (BsUpdate) - BullGuard Ltd. - C:\Program Files\BullGuard Ltd\BullGuard\BullGuardUpdate.exe
        O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\DiagSvcs\DiagnosticsHub.StandardCollector.ServiceRes.dll,-1000 (diagnosticshub.standardcollector.service) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\DiagSvcs\DiagnosticsHub.StandardCollector.Service.exe (file missing)
        O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\efssvc.dll,-100 (EFS) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\lsass.exe (file missing)
        O23 - Service: @%systemroot%\system32\fxsresm.dll,-118 (Fax) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\fxssvc.exe (file missing)
        O23 - Service: Google Updateservice (gupdate) (gupdate) - Google Inc. - C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe
        O23 - Service: Google Update-service (gupdatem) (gupdatem) - Google Inc. - C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe
        O23 - Service: Google Software Updater (gusvc) - Google - C:\Program Files (x86)\Google\Common\Google Updater\GoogleUpdaterService.exe
        O23 - Service: @keyiso.dll,-100 (KeyIso) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\lsass.exe (file missing)
        O23 - Service: @comres.dll,-2797 (MSDTC) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\msdtc.exe (file missing)
        O23 - Service: @%SystemRoot%\System32\netlogon.dll,-102 (Netlogon) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\lsass.exe (file missing)
        O23 - Service: NVIDIA Display Driver Service (nvsvc) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\nvvsvc.exe (file missing)
        O23 - Service: Online Games Manager (ogmservice) - RealNetworks, Inc. - C:\Program Files (x86)\Online Games Manager\ogmservice.exe
        O23 - Service: Rezip - Unknown owner - C:\windows\SysWOW64\Rezip.exe
        O23 - Service: Cyberlink RichVideo Service(CRVS) (RichVideo) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\CyberLink\Shared files\RichVideo.exe
        O23 - Service: @%systemroot%\system32\Locator.exe,-2 (RpcLocator) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\locator.exe (file missing)
        O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\samsrv.dll,-1 (SamSs) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\lsass.exe (file missing)
        O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\SensorDataService.exe,-101 (SensorDataService) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\SensorDataService.exe (file missing)
        O23 - Service: ServiceLayer - Nokia - C:\Program Files (x86)\PC Connectivity Solution\ServiceLayer.exe
        O23 - Service: Skype Updater (SkypeUpdate) - Skype Technologies - C:\Program Files (x86)\Skype\Updater\Updater.exe
        O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\snmptrap.exe,-3 (SNMPTRAP) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\snmptrap.exe (file missing)
        O23 - Service: @%systemroot%\system32\spoolsv.exe,-1 (Spooler) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\spoolsv.exe (file missing)
        O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\sppsvc.exe,-101 (sppsvc) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\sppsvc.exe (file missing)
        O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\TieringEngineService.exe,-702 (TieringEngineService) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\TieringEngineService.exe (file missing)
        O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\ui0detect.exe,-101 (UI0Detect) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\UI0Detect.exe (file missing)
        O23 - Service: Update service - Popcorn Time - C:\Program Files (x86)\Popcorn Time\Updater.exe
        O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\vaultsvc.dll,-1003 (VaultSvc) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\lsass.exe (file missing)
        O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\vds.exe,-100 (vds) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\vds.exe (file missing)
        O23 - Service: @%systemroot%\system32\vssvc.exe,-102 (VSS) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\vssvc.exe (file missing)
        O23 - Service: @%systemroot%\system32\wbengine.exe,-104 (wbengine) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\wbengine.exe (file missing)
        O23 - Service: @%ProgramFiles%\Windows Defender\MpAsDesc.dll,-320 (WdNisSvc) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\Windows Defender\NisSrv.exe (file missing)
        O23 - Service: @%ProgramFiles%\Windows Defender\MpAsDesc.dll,-310 (WinDefend) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\Windows Defender\MsMpEng.exe (file missing)
        O23 - Service: @%Systemroot%\system32\wbem\wmiapsrv.exe,-110 (wmiApSrv) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\wbem\WmiApSrv.exe (file missing)
        O23 - Service: @%PROGRAMFILES%\Windows Media Player\wmpnetwk.exe,-101 (WMPNetworkSvc) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\Windows Media Player\wmpnetwk.exe (file missing)
        --
        End of file - 11229 bytes
         
    Logo

    OVER ONS

    PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds juli 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

    ×
    ×
    • Nieuwe aanmaken...

    Belangrijke informatie

    We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.