Ga naar inhoud

Welkom op PC Helpforum!
PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

Cor-Assa

Melding Office 2010 wil niet weg

Aanbevolen berichten

• Topicstarter
  •    1

909445152_Officeverwijderd.JPG.1ca6d88a9040d0444e770195489cf0ff.JPG

311827516_Office201332bitgeinstalleerd.JPG.8573d7520851f37956908915132a1f65.JPG

Gelukt, alles verwijderd met die app, en daarna office 2013 32 bit geinstalleerd.

Allemaal bedankt voor de hulp en mee denken.

Ga ik weer lekker terug naar de 1e oplossing van dotchiejack betreffende mijn andere probleem.

Allemaal een fijn weekend.

Deze topic mag gesloten worden.👍

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

56 minuten geleden, Cor-Assa zei:

Gelukkig het probleem is opgelost.

Dus niet meer via windows-Configuratiescherm-Een programma verwijderen

Maar in het vervolg met "Microsoft Support en Recovery Assistent"!

Fijn dat het opgelost is.

Ik heb tot heden echter nog nooit Microsoft Support en Recovery Assistent nodig gehad.  Raar.

Ik zal het topic sluiten.

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites
    Gast
    Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Logo

OVER ONS

PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds juli 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.