Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Mijn echtgenote had een messenger account zonder facebook account erbij. Gisteren probeerden we ze ook aan te melden op facebook, onder dezelfde login credentials en nu is haar vorige messenger account niet meer zichtbaar, terwijl ze op de nieuwe account geen enkel contact meer zichtbaar is en geen enkel bericht (dus blanco geschiedenis). Hoe kan ik de originele messenger account terug activeren en de "nieuwe" facebook profiel deleten? Beiden refereren naar hetzelfde GSM nummer als login credential. Als ik de oude account selecteer tussen mijn geschiedenis in Messenger, zie ik wel de geschiedenis, maar krijg bericht "Deze persoon is niet beschikbaar op Messenger". HELP!

Link naar bericht
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Welkom op PC Helpforum

• Leden statistieken

• Aantal leden
      40.095
    • Meeste online
      1.765

Nieuwste lid
    MIL 7.1
    Registratiedatum
  • Gerelateerde inhoud

• Door Peter Boels
      Mijn echtgenote had een messenger account zonder facebook account erbij. Gisteren probeerden we ze ook aan te melden op facebook, onder dezelfde login credentials en nu is haar vorige messenger account niet meer zichtbaar, terwijl ze op de nieuwe account geen enkel contact meer zichtbaar is en geen enkel bericht (dus blanco geschiedenis). Hoe kan ik de originele messenger account terug activeren en de "nieuwe" facebook profiel deleten? Beiden refereren naar hetzelfde GSM nummer als login credential. Als ik de oude account selecteer tussen mijn geschiedenis in Messenger, zie ik wel de geschiedenis, maar krijg bericht "Deze persoon is niet beschikbaar op Messenger". HELP!
    • Door BartjeP
      hoi,

sinds gisteren kan ik me niet meer aanmelden op mijn administrator account van windows. 
      het is niet dat ik mijn wachtwoord niet meer weet maar als ik het wil openen verschijnt de tekst dat Users Profile Service mijn account niet kan laden.
      Iemand een idee hoe ik dit kan verhelpen aub ?
      had al ergens gelezen dat systeemherstel een optie was maar dat gaat niet zonder de machtiging van administrator en als ik dat probeer verschijnt het bericht dat ze de file/map niet vindt.
      als ik een andere account aanmaak dan staat de helft van mijn programma's er natuurlijk niet meer in en dan las ik dat je een account kan overzetten maar dan moet je ook de machtiging van administrator hebben 
      alvast bedankt voor jullie tijd 

grtz 
      bart
    • Door MasterMouse
      Ik heb voor mijn dochter een Google account gemaakt voor op de Tablet. Nu kwam ik erachter dat ze daardoor niet meer op youtube kon. Heb haar google account verwijderd. Nu is haar tablet vergrendeld. Ze vragen om een code van de ouder. Ik heb nooit een code ingesteld. Ik kan haar google account niet online herstellen. Via Family link lukt het ook niet omdat haar account niet meer bestaat.. dus kom er niet meer in. Dus de Tablet blijft vergrendeld.

• Door Ans2018
      Helaas kan ik sinds gister niet meer op mijn (zakelijke) Facebook account inloggen.
      Bij het openen van www.facebook.com verschijnt deze melding

ERR_TOO_MANY_REDIRECTS

Het is wel mogelijk om via het prive account naar het zakelijke account te gaan.
      Maar er is nu geen beheerder meer in het account. Het is dus niet mogelijk om hier iets in aan te passen.
      Deze melding verschijnt ook bij mijn collega's.

Wat heb ik al gedaan:
      - Alle cookies/wachtwoorden/bestanden die ik kan vinden verwijderd op de pc als via mijn browser.
      - Geprobeerd via Google Chroome en via Microsoft Edge (dan zie ik de URL steeds wijzigen) maar lukt op beide niet.

Alvast bedankt voor de reactie.

• Door kape
      Na de vaststelling dat 87 miljoen accounts bij Facebook misbruikt werden door externe bedrijven - waarvan 2,7 miljoen in de Europese gemeenschap, 89000 in Nederland en 60000 in België - en dat je persoonlijke gegevens niet meteen veilig zijn bij het bedrijf van Mark Zuckerberg - zou je kunnen overwegen om je persoonlijk account ofwel te deactiveren, ofwel definitief te verwijderen. Vermits het niet altijd even duidelijk is hoe dat kan, zetten we hier de procedure om je account te verwijderen op een rijtje.

Als je het account verwijdert, is het ook effectief verdwenen. Je kan niet meer opnieuw inloggen en alle gegevens die je gepost hebt zijn niet meer bereikbaar. Je kan eventueel alle gegevens die je hebt gepubliceerd op Facebook wel eerst opslaan als een kopie.

HOE DOE JE DIT :

Log in bij Facebook Ga naar Instellingen Je komt op Algemene accountinstellingen Kies daar voor onderdeel Algemeen Klik op Een kopie downloaden van de Facebook-gegevens Via Mijn archief starten wordt de kopie van alle gegevens aangemaakt.  
      Om je account definitief te verwijderen, dien je gebruik te maken van het "verwijderingsformulier" van Facebook (dat een beetje verstopt zit).

HOE DOE JE DIT :

Log in bij Facebook Ga naar https://www.facebook.com/help/delete-account Kies voor Mijn account verwijderen  
      Let wel: als je account verwijderd is, is het ook écht weg. Indien je later toch zou willen herbeginnen met een Facebook-account moet je dit opnieuw van bij de start registreren. Maar we gaan er hier van uit dat je wel héél overtuigd bent om je account te verwijderen.

Belangrijk: Na deze bewerkingen mag je de volgende 14 dagen niet meer inloggen op Facebook, pagina’s liken of vrienden toevoegen. Doe je dit wel dan wordt je account automatisch weer geactiveerd.
  • Nieuwe aanmaken...