Ga naar inhoud

Welkom op PC Helpforum!
PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen.

Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

Cil

HELLUP!!!! FOTOMAPPEN WEG

Aanbevolen berichten

• Topicstarter
  •    8

Ik kan alleen op afbeeldingen, video/ documenten aankiezen, en bij Inhouden scannen heb ik nu 2002 gezet.

echter haald die dan nog andere dingen boven water. 
    Dit is van de Oude harde schijf gedaan. Op mijn eigen schijf ook gedaan, maar alle foto's (behalve die al in een mapje stonden bij 2002, zijn nog steeds niet te zien

2002.JPG

2002-1.JPG

2002-2.JPG

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

• Topicstarter
  •    8

Ik heb geen haast, Rustig aan. Ben reuze benieuwd

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

Niet echt moeilijk :

- Start Recuva op;

- What sort of files are you trying to recover? kies tussen alles, pictures, video etc.)

- Where were the files? check : in a specific location, bv. C:\ (als ze daar gedeleted werden, of, in jouw geval : K:\ 

- Browse : bv. K:\Beate

- Klik op de gewenste map (of hoofdmap om zeker te zijn)

- Enable "deep scan" en start.

- Eens gescanned, switch to advanced mode, en rechtsboven (vergrootglas) vouw uit naar de gescande map (bv. K:\Beate,) 

- Open de gewenste map(pen)

Good luck!

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites
  • Topicstarter
  •    8
    Geplaatst: (aangepast)

Moeten er bij die Opties nog vinkjes worden aangezet? want (ik heb een Nederlandse Versie) en kom wel bij K en K 2002 maar dan vind die alleen de map die al in de map zit en niet de losse afbeeldingen

aangepast door Cil

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

• Topicstarter
  •    8

Ik heb nu een vinkje aangezet bij Uitvoerig scannen, maar duurt 5 uur staat er dus dat doe ik morgen. Je hoort van me

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

Cil, inderdaad, vinkje te zetten bij uitvoerig scannen., Recuva doet zijn werk dan bijzonder grondig en dit neemt wel wat tijd in beslag.

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites
  • Topicstarter
  •    8

Tot 2x toe geprobeerd, maar helaas komen de 12 mapjes (binnen de map 2002 ) niet boven water. Behalve die ene map die al een map was. Maar ik ga mijn eigen afbeeldingen uit mijn map wel aan die van mn dochter toevoegen, dan maar ietjes minder foto's van haar dochter haar 1e levensjaar.

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites
    Gast
    Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Logo

OVER ONS

PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds juli 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

• Nieuwe aanmaken...