Ga naar inhoud

Welkom op PC Helpforum!
PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen.

Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

Cil

HELLUP!!!! FOTOMAPPEN WEG

Aanbevolen berichten

Dan zijn ze definitief verloren, helaas. 

Wat mij doet vermoeden, met vrij grote zekerheid,  dat ze er nooit op gestaan hebben of dat ze, mogelijks, overschreven werden. 

Ik houd mij al enkele jaren bezig met Computer Forensics en kan je geen verdere oplossing aanreiken. 

Sorry, ik doe mijn best, maar hier moet ik passen.

Misschien dat andere forumleden/mods alsnog een oplossing kunnen bieden? Zelf ben ik aan het einde van mijn Latijn.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

• Topicstarter
  •    8

Sorry, dat ik me niet meer heb gemeld. Maar ik heb alle mogelijke optie geprobeerd, maar die map die ik wilde komt nergens tevoorschijn. Wat mij betreft mag dit topic gesloten worden, Wil iedereen bedanken voor de hulp.

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

Jammer dat het niet meer gelukt is. Je zorgt er best voor in alle omstandigheden alles dubbel te bewaren, zo is een voorval als dit geen ramp.

Toch nog veel computerplezier ondanks het verlies van die foto's.

Op uw vraag sluiten we dit topic.

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites
    Gast
    Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Logo

OVER ONS

PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds juli 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

• Nieuwe aanmaken...