Ga naar inhoud

Welkom op PC Helpforum!
PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen.

Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

Aanbevolen berichten

55 minuten geleden, Dasle zei:

Dat is wel een gewone 1650 en die zijn idd een stuk gunstiger geprijsd en geen 1650 Super das wel een heel verschil.

Oei, dat heb ik over het hoofd gezien. Mijn excuses.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

29 minuten geleden, droske zei:

Oei, dat heb ik over het hoofd gezien. Mijn excuses.

Begrijp dat wel want de naamgeving van de Nvidia producten is enorm verwarrend en slaat nergens op.

Zo heb je de 1650 en 1650 super, vervolgens heb je de 1660, 1660 super en hiervan is nog eens een 1660Ti :hmmmm:

Moet zelf heel goed opletten om ze uit elkaar te houden :rofl:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • Topicstarter
  •    0

Heel erg bedankt Dasle! Had al wat schrik dat ik ook een nieuw moederbord of processor zou moeten aanschaffen om "mee te kunnen". :)

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

Voor het bedrag wat jij voorop stelde lijkt een grafische kaart de voor de hand liggende oplossing.

Een nieuw moederbord of processor ga je met 200€ niet redden.

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
    Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Logo

OVER ONS

PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds juli 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

• Nieuwe aanmaken...