Ga naar inhoud

Welkom op PC Helpforum!
PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen.

Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

bastet

smartphone

Aanbevolen berichten

• Topicstarter
  •    5

dat ga ik proberen te doen; de lijst heb ik nu geladen maar dat is een groot probleem want ik moest echt cel per cel copy/paste doen

het is via google excell denk ik, enfin, een heel gedoe

zou jij eens effe willen kijken hoe ik de excell lijst (een deel want kreeg hem niet gezipt en niet doorgestuurd) die ik doorstuur in bijlage op een aangename manier kan laden in die site? 

ik doe ook het adres van de site erbij; cel per cel, iedere keer opnieuw is wel heeeeeeel veel werk en het is niet enkel cel per cel maar afbeelding per afbeelding en dat is dus de naam; de tekst eronder met de gegevens van bodem, vocht enz. en de afbeelding.... dus 3 keer per cel :) !!

enfin, ik hoop dat ik hierbij wat hulp kan krijgen

http://www.tcoolhof.be/plantenverkoop/

Wat we op dit moment te koop aanbieden, vind je hier (klik op deze link). dus dit is de lijst die ik maakte

en dan nog een vraagje: ik zie dat dit gehele bestand maar 13kb is en toch geeft hij aan dat het meer dan 10MB is??en ik krijg het ook niet gezipt

alvast merciekes en liefs, maria-rita

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

• Topicstarter
  •    5

goede middag

ik weet niet of ik op het juiste forum ben nu; ga mijn vraag toch maar stellen;

ik heb voor vrienden een excel bestand gemaakt met afbeeldingen en afkortingen (icoontjes) van hun plantenlijst.

die lijst heb ik geladen op hun website.

op de site is de lijst heel goed zichtbaar; echter niet op de smartphone

zou iemand me hierbij kunnen helpen want het is voor deze jonge mensen wel noodzakelijk dat hun gegevens ook op smartphone beschikbaar zijn; het is een jong bedrijf dat ik heel graag wil helpen.

ik stuur in bijlage een stukje van de lijst die ik maakte

Van de 1ste 14 records is dus niets meer te zien; dan weer enkele wel en dan weer niet

Dit is de site:

http://www.tcoolhof.be/

dan naar plantenverkoop: ik heb toegang tot dat bestand

• Daar zie je hun algemene lijst en de lijst van effectieve plantenverkoop zag er aanvankelijk zo uit
    • Als je doorklikt op het rode zinnetje zie je de lijst zoals ik hem nu maakte
    • Tot en met record 14 heeft het ondertussen al een andere lay-out gekregen, waar mensen in één oogopslag alle info mbt die plant kunnen zien; dat moet ik nog verder afwerken. De kolommen ‘bloei’ en ‘hoogte’ gaan dus nog verdwijnen en later komt er wel een kolom ‘meer weten?’ bij die een link zal hebben naar allerlei uitleg over de desbetreffende plant.

hopelijk kan iemand van jullie me hierbij eventjes helpen en dan hopen dat het in orde komt

alvast heel erg bedankt en liefs, maria-rita

Beschikbare-plantjeszv-13-07-zomerversie met afkortingen voor pchelpforum.xlsx

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

Hoe men jou kan helpen laat ik aan andere over.

Uw manier vind ik helemaal niet prettig en dat zou ik zeker niet aanraden.

Persoonlijk vind ik een moeilijke manier om iets te bestellen.

Tegenwoordig zijn er genoeg template zodat alles goed leesbaar op ieder monitor, tablet, smartphones enz.

Bovendien is er verkoop meteen gekoppeld en meteen ook betaald wat een pluspunt is.

Je mag vooral niet vergeten dat je klantenbestand op een veilig manier moet doen en dat is niet eenvoudig.

Dat je een jong bedrijf bent mag je niet als argument gebruiken om iets goedkoop doen.

Kijk op lange termijn en vrienden zijn wat ze zijn: vrienden.

Je moet het hebben van klanten.

Je hebt eigenlijk iets speciaal en laat het merken dat je niet zomaar een bedrijf bent.

Vooral: waarom zou ik bij jou kopen en niet bij een andere?

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

Dank je wel voor je antwoord

Vrienden van mij hebben deze zaak, ik heb enkel de bedoeling om hun plantenlijst wat te verfraaien; vandaar mijn vraag… is er een middel dat de lijst die op de site te zien is, ook zichtbaar kan gemaakt worden voor de smartphone.

De site is gemaakt in wordpress en de lijst is een google docs bestand dat blijkbaar geen afbeeldingen aanneemt;

Mijn vraag is dus: kan iemand me helpen om deze lijst ook op smartphone zichtbaar te maken

Hoe de eigenaars van de site willen tewerk gaan bij hun verkoop, daar kan ik me absoluut niet in mengen

Dit verstuur ik van een tel van een vriendin want via telenet zijn jullie niet meer bereikbaar

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites
  • Topicstarter
  •    5

goede middag

ik doe mijn oproep/vraag dus opnieuw, nu ik terug na enkele dagen op jullie site kan.

ik heb voor vrienden een excel bestand gemaakt met afbeeldingen en afkortingen (icoontjes) van hun plantenlijst.

die lijst heb ik geladen op hun website.

op de site is de lijst heel goed zichtbaar; echter niet op de smartphone

Het gaat hier dus niet over verkoop of om iets te bestellen zoals segisoft me antwoordde, wel over het feit dat de lijst voordien enkel de namen van de beschikbare planten vermeldde en dat ik vrijwillig,  als vriendin van de zaak, deze lijst voor hen wilde verfraaien met afbeeldingen,  uitleg over de planten en nadien ook per plant een verhaal.

zou iemand me hierbij kunnen helpen want het is voor deze jonge mensen wel noodzakelijk dat hun gegevens ook op smartphone beschikbaar zijn; het is een jong bedrijf dat ik heel graag wil helpen.

ik stuur in bijlage een stukje van de lijst die ik maakte

Van de 1ste  27 records is dus niets meer te zien

Dit is de site:

http://www.tcoolhof.be/

dan naar plantenverkoop: ik heb toegang tot dat Exel bestand

• Daar zie je hun algemene lijst en de lijst van beschikbare plantjes (die uiteraard pers seizoen regelmatig wijzigt) zag er aanvankelijk zo uit
    • Als je doorklikt op het rode zinnetje zie je de lijst zoals ik hem nu maakte
    • Tot en met record 27 heeft het ondertussen al een andere lay-out gekregen, waar mensen in één oogopslag alle info mbt die plant kunnen zien; die moet ik nog verder afwerken. De kolommen ‘bloei’ en ‘hoogte’ gaan dus nog verdwijnen en later komt er nog een kolom ‘meer weten?’ bij die een link zal hebben naar allerlei uitleg over de desbetreffende plant.
    • ook de vorige versie met afbeeldingen is nu niet meer te zien; enkel nog de naam van de plant is nog zichtbaar

in de bijlage zie je de verschillende versies

* de huidige

* de vorige met met nog hoogte en bloei apart

* de vorige versie in geel

* mijn 1ste probeersel in groen

*  de versie zoals ze aanvankelijk op de site stond

hopelijk kan iemand van jullie me hierbij eventjes helpen en dan hopen dat het in orde komt; ik wil dus gerust iets anders dan Exel maken, als het maar in die wordpress kan geladen worden en zichtbaar is op pc en smartphone. 

alvast heel erg bedankt en liefs, maria-rita

Beschikbare-plantjeszv-13-07-zomerversie met afkortingen voor pchelpforum.xlsx

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

het is een jong bedrijf dat ik heel graag wil helpen.

Dat strekt jou tot eer.

Als eerste, ik ben ergens in 2012 gestopt met websites te ontwerpen, de evolutie gaat zo snel en dan had had ik gebrek aan tijd om de evolutie te volgen, wat dat betreft zal ik je weinig kunnen helpen.

Je hebt nu een website template met als thema Brasserie WordPress Restaurant Theme

Het is een gratis thema (template) maar zeker niet geschikt voor de het type zaak dat jij wilt helpen.(het is zelfs geen online shop thema)

Je moet op zoek naar een online shop thema (template) die beter past bij de zaak past, ik denk eerder aan een mode thema, daar verandert ook alles om de vijf botten zoals de bloeiperiodes van de planten.

Ik blijf de post wel opvolgen, ergens moet er oplossing te vinden zijn.

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

• Topicstarter
  •    5

dank je wel, misschien kan iemand van je collega's me hopelijk toch verder helpen met raad en daad; als men me maar een manier aan de hand doet zodanig dat het probleem kan opgelost worden voor deze mensen want zelf ken ik er echt niets van

liefs, maria-rita

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites
  • Topicstarter
  •    5

dank je wel ; ik ben eens gaan kijken maar voor mij veel te ingewikkeld want ik ken er echt niets van.

De website bestaat reeds, het enige wat ik zoek is een middel om die excel file (of een gelijkaardige tabel) te implementeren in de site; want nu is het een google docs excel blad en dat doet het niet op smartphone

hopelijk kan er mij toch nog iemand een gouden raad geven want ik zit echt met mijn handen in het haar

alvast al merciekes en liefs, maria-rita

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
    Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Logo

OVER ONS

PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds juli 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

• Nieuwe aanmaken...