Ga naar inhoud

Welkom op PC Helpforum!
PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen.

Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

bartolo

meldingen malware via Panda dome

Aanbevolen berichten

• Topicstarter
  •    0

Alleen als ik die 2 sites bezoekt, krijg ik malware-meldingen van Panda. Anders niet.

Bijvoorbeeld (zie bijlage) heb net die site bezocht, en kreeg ik snel 5 meldingen.

panda.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

Op basis van een onderzoek naar de beide chatwebsites lijkt het er sterk op dat de fout bij Panda zit. Alle andere AV-programma's geven geen kik als je de URL's ingeeft via een controleprogramma. We kunnen er dus van uitgaan dat het hier om een "valse positieve" van Panda gaat ... ofwel een overgevoelig AV-programma.

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

Gast
    Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Logo

OVER ONS

PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds juli 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

• Nieuwe aanmaken...