Ga naar inhoud

PC Helpforum wenst u fijne feestdagen!

PC Helpforum wenst u een fantastisch en gezond 2021 toe!

Aanbevolen berichten

Zelf koop ik ook steeds de originele toners voor mijn Canon en het is telkens afwegen en uitkijken:

meestal ga ik kijken op sneltoner.nl èn op 123inkt.nl èn op vandenborre.be

Je moet telkens àlles afwegen: prijs cartridge - ev. btw, evt verzendkosten.

Er zijn ogenblikken dat de totaalprijs van de ene goedkoper is dan de andere twee, maar het kan ook andersom.

De laatste tijd heb ik (voor mij) de ondervinding dat vandenborre.be het goedkoopst is (in diens prijs zit ook direct àlles in en zijn er geen portkosten)

Bij bv sneltoner komt er wel eens èn BTW èn nog port bij.

Telkens uitkijken dus.

Link naar bericht
Delen op andere sites

5 uren geleden, Lendal zei:

Met al de niet-originele heb ik continu problemen van lekken. 

Van welke "afzender" komen die als ik even vragen mag?

Ik wil namelijk niet hetzelfde meemaken met mijn nieuwe laserprinter. Tja nieuw is hij niet hoor, ik heb hem net overgenomen van de zaak van mijn schoonzoon.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb een Samsung Xpress SL-C480FW laserprinter en koop sinds ik hem heb steeds altijd bij "printabout.be".

Weliswaar al twee keer de originele Samsung CLT-P404C-toners (bundel van de 4 kleuren). (=€156)

Laatst ook eens enkel het huismerk zwart (Samsung CLT-K404S) (= €32,35) aangeschaft en geeft geen problemen met de printer.

Denk er dus over om de volgende keer eens de bundel van 4 kleuren huismerk aan te kopen aan ... nu vandaag €126,50.

€30 verschil is toch niet te versmaden, niet?

Link naar bericht
Delen op andere sites
6 uren geleden, droske zei:

TS zoekt toners (laserprinter) en geen inkt cartridges. Dit even ter verduidelijking.

Kijk ook hier eens:

https://www.printabout.be/

Druckerpatronen & Toner günstig & schnell bei Druckerpatronen.de

Druckerpatronen „Made in Germany“ günstig auf Rechnung kaufen

ik wil in Belgie kopen 

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • Nieuwe aanmaken...