Ga naar inhoud

backup


lscb

Aanbevolen berichten

hallo allemaal

ik heb een excel sheet voor mijn werk die de hele dag open staat nou dan kan er wel eens fout gaan ik werk er dan ook niet aleen op

nu wil ik een bakup van maken via een macro / vba die ik kan instellen om het uur of zoiet een backup maakt 

de staandaard herstel funktie zoek ik dus niet 

het zit zo via het netwerk treed er een storing op maar dat is niet te merken in de pc / laptop

tot dat men wil afsluiten van de pc hier zijn we al dagen naar opzoek maar er ziet nog geen schot in

 

wie kan mij helpen aan een backup file

ik heb al iets gekregen elders maar daar zit dan ook de backup weer in en het beeld knippert wanneer er een backup plaats vind ( is dat normaal )

alle info en voorbeelden zijn welkom het onder staande bestand heb ik elders gekregen klopt dit ??

TESTBESTAND (2).xlsm

aangepast door lscb
Link naar reactie
Delen op andere sites

je bedoeld dus wat het nu is wordt het bestand al opgeslagen zoals het normaal zo zijn en als excel zou vast lopen dat bestand kan open en verder kan gaan

als dat zo is , is dat prima 

 

de laatste optie met de tijden zou natuurlijk oo kunnen maar dat is te over wegen

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, dotchiejack zei:

Ok,, dank voor de terugkoppeling, ik blijf dit draadje volgen.

Ik denk dat we ook eens moeten nadenken waarom het excel bestand vastloopt, of is het zoals je hebt aangegeven?

 

inderdaad het bestand wordt opgeslagen op een netwerk zoals al mijn bestanden en daar zit ergens iets scheef het lijkt dat mijn netwerk tijdelijk 

uitvalt en het programma dat dan open staat niet meer werkt  gebeurd dit tijdens het opstarten krijg ik de melding dat het programma niet werkt 

na volledige opstart van de pc werkt alles weer voor zover we nu weten zit dit in het netwerk bij mij of provider welke melding het precies is kan ik zo niet zeggen ben nu niet op de zaak

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.