Ga naar inhoud

Een leeg veld opzoeken met de Autofilter functie


Aanbevolen berichten

Ik wil voor de file in bijlage op het werkblad 'School x' de lijst van het eerste werkblad automatisch laten filteren als de waarde in kolom B gelijk is aan bv. de waarde 'school x' en het veld in kolom C leeg is.   Ik heb al een tijd gezocht hoe ik een leeg veld kan opzoeken maar ik vind het niet.   Kan er iemand helpen ?

 

 Sub Worksheet_Activate()
Range("$A$1:$C$10000").Autofilter 2, "School x"
Range("$PrivateA$1:$C$10000").Autofilter 3, "IsEmpty"
 End Sub

test geavanceerde filter.xlsm

Link naar bericht
Delen op andere sites

Waarschijnlijk is er niemand die echt begrijpt wat je eigenlijk wil. Voor zover ik het versta moet blad 1 gesorteerd worden op de waarde van  kolom B op het blad "school x" als daar een cel in kolom c leeg is? Maar sorteren van allemaal dezelfde namen zou wel eens moeilijk kunnen worden.

Link naar bericht
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...