Ga naar inhoud

Voorraad afboeken met een barcode en een scanner

Aanbevolen berichten

• Reacties 24
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Populaire berichten

Dank je Passer... Geen probleem. Hoop wel dat iemand me kan helpen. Groetjes, Tom

Geplaatste afbeeldingen

Ben heel erg blij met het bestand van Philiep. Ben alleen nog benieuwd of ik bijvoorbeeld gewoon een extra kolom kan toevoegen... In het voorraadbeheer gedeelte zou ik eventueel nog een veld zoals leverancier met keuze drop down in willen plaatsen. Kan ik dit er gewoon tussen zetten. Hoe maak ik zo’n dropdown? Ik hoor het graag.

Link naar bericht
Delen op andere sites

• 5 weken later...

Philipp, ik heb nog een klein vraagje. Ik heb het bestand nu overgezet naar andere pc.

in vorige stond het artikelbewerking blad en stonden jpg bestanden waar ik uit moest kiezen welke foto’s waren. Nu ik op nieuwe pc kijk en foto’s wil kiezen voor artikelen staan daar geen jpg bestanden... maar MOET eerst kiezen vóór ik verder kan... Ligt dat aan plaats van foto’s waar die opgeslagen zijn, of verwijzing of sla ik ze niet goed op.... Staat er ergens een plaats vermeld waar foto’s moeten worden opgeslagen en dat prog deze nu niet kan vinden?

ik hoor het graag. Groeten, Tom

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ja ik denk dat het hier mee te maken heeft. Ik ga het direct bekijken.

Wat zou ik toch graag een goede cursus krijgen waar je dit allemaal leert.

Staat ook ergens vermeld welke ttf wordt gebruikt voor de barcode standaard.

Ik merk dat sommige barcodes te scannen zijn vanaf het beeldscherm en sommige niet...Klopt dit?

Enorm bedankt Bakerman. Ik heb nog een afbeelding bijgesloten.... Dit ter verduidelijking.

Op mijn ene computer staan alle jpgs en op andere pc niet. Zak path wel zijn...

Kan ik ergens een barcode selecteren die gegenereert wordt en ook vanaf beeldscherm te scannen is.

In het Excelbestand wat Philiep prachtig had genaakt staat code 128.ttf als barcode.

Maar als ik andere ttf kies als default voor barcode zal ik dit ook moeten aanpassen in VBA en moet het er ook eentje zijn die te scannen is als PC aanstaat vanaf beeldscherm met handscanner.... Dat pikken ze dus niet allemaal..

Niet alle ttfs zijn aanwezig en font directory is niet te veranderen. Alleen door IT. Daarom moet gekozen worden uit barcode ttf die er wel in staat default maar ook scanbaar is...

Hoop dat iedereen het snapt.

Kan ook nergens vinden wat verschil is bij streepjescode ttf zodat ze wel of niet scanbaar zijn....

Nogmaals enorm bedankt.

Knipsel1.JPG

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...