Ga naar inhoud

Overbodige bestanden???


Amonra

Aanbevolen berichten

  • Reacties 89
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ja dat is zo. Om die problemen op te lossen moet de computer in handen komen van een expert.

Positief is dat je in ieder geval goed op de hoogte bent van het feit dat er met de locatie van je persoonlijke mappen iets niet klopt. Het belet je blijkbaar niet om normaal met de computer te kunnen werken. De mappen die in Dropbox staan zijn er ook safe.

 

Je hebt moedig meegewerkt in dit topic en dat heeft toch iets opgeleverd hé.

Als je wenst dat we hier afsluiten dan zeg je het maar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt ,ik kan gewoon met de computer werken en ben erg blij dat je mij zo goed geholpen hebt. Het staat allemaal niet op een rijtje maar ik kan alles vinden en openen. Ik heb nog 2 vraagjes : Ik krijg vaak een programma met reclame " Printerest " ik wil dit verwijderen maar kan het nergens terug vinden . Niet in de verkenner en ook niet in andere verwijderings programmas.  

Ik kan ook geen verbinding meer maken tussen Chromecast "eerste generatie" tussen mijn PC en de Televisie. Ik heb een Google Acc. en heb ook Google Home geinstall.  zit ook op mijn mobiel. Ik heb de WiFi modem al gereset en ook de Chromecast. Werkte eerst prima .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Betreft Pinterest.

Hebt u of een eventuele andere gebruiker van je pc een account van?

 

Betreffende Chromecast.

Is het probleem ontstaan na één of andere bewerking tijdens het afhandelen van dit topic?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt ,ik kan gewoon met de computer werken en ben erg blij dat je mij zo goed geholpen hebt. Het staat allemaal niet op een rijtje maar ik kan alles vinden en openen. Ik heb nog 2 vraagjes 

17 minuten geleden, droske zei:

Betreft Pinterest.

Hebt u of een eventuele andere gebruiker van je pc een account van?

 

Betreffende Chromecast.

Is het probleem ontstaan na één of andere bewerking tijdens het afhandelen van dit topic?

Printerest heb ik zelf gedownload ,dacht dat het met mijn niet werkende printer te maken had. 

Chromecast is bij het afhandelen van deze topic ontregelt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Amonra zei:

Printerest heb ik zelf gedownload ,dacht dat het met mijn niet werkende printer te maken had. 

Het scheelt maar één lettertje maar het heeft niets met printers te maken want het is Pinterest en niet Printerest

Ik heb daar nooit behoefte aan gehad. Het zijn vooral dames die zich er toe aangetrokken voelen dacht ik.

Maar neem de inhoud van onderstaande link eens door, misschien helpt je dat goed op weg.

https://verwijderen.org/pinterest/

 

5 minuten geleden, Amonra zei:

Chromecast is bij het afhandelen van deze topic ontregelt.

Kunt u zich herinneren bij welke bewerking dat gebeurd is?

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uren geleden, droske zei:

Het scheelt maar één lettertje maar het heeft niets met printers te maken want het is Pinterest en niet Printerest

Ik heb daar nooit behoefte aan gehad. Het zijn vooral dames die zich er toe aangetrokken voelen dacht ik.

Maar neem de inhoud van onderstaande link eens door, misschien helpt je dat goed op weg.

https://verwijderen.org/pinterest/

 

Kunt u zich herinneren bij welke bewerking dat gebeurd is?

Pinterest is verwijdert . Weet niet welke bewerking Chroomcast heeft ontregeld want was toen niet met dit programma bezig. Ik kan wel video beelden vanaf mijn mobiel met chroomcast naar de TV versturen maar niet vanaf mijn Computer naar de TV. Ik probeer vanaf mijn mobiel in te stellen ; staat instellingen maar geen nieuwe instell. Chroomcast staat ook niet bij de gevonden apparaten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

27 minuten geleden, Amonra zei:

Pinterest is verwijdert

Dat is al goed.

 

Ik stel voor dat je betreffende ChromeCast een afzonderlijk topic start met bv de naam Chromecast probleem. Doe dat in het forumonderdeel Internet en netwerk (<<klik).

De naam van het topic zal kenners van ChromeCast aantrekken om je te helpen.

Succes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 28/4/2021 om 11:00, droske zei:

Dat is al goed.

 

Ik stel voor dat je betreffende ChromeCast een afzonderlijk topic start met bv de naam Chromecast probleem. Doe dat in het forumonderdeel Internet en netwerk (<<klik).

De naam van het topic zal kenners van ChromeCast aantrekken om je te helpen.

Succes.

Heb een topic geplaatst in Internet en Netwerk (chromecast probleem) maar krijg geen enkel reactie .

Vraag mij af of ik het goed doe of niet ???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt dat perfect gedaan hoor. Het is me ook al opgevallen dat nog niemand zich gemeld heeft om hulp te bieden. Ik zal eens nagaan wie je zou kunnen helpen.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.