Ga naar inhoud

Overbodige bestanden???

Aanbevolen berichten

Op 6/4/2021 om 16:36, porrelaar zei:

Droske zal de rest van de lijst nakijken.

Rekening houdend met de programma's die je nog gebruikt hebt ik in onderstaande afbeeldingen de software die je mag verwijderen met een rood kruis gemarkeerd.

Programmas-1.jpg.8ce2916104662032623e46e10ce6a6f2.jpg

Programmas-2.jpg.cac836d69cdc8d9f4e31d9de8e98090e.jpg

Programmas-3.jpg.0f6727e75e64df4980c3853e956136e3.jpg

Programmas-4.jpg.90d3f00158656d041e39737adcc86c48.jpg

Programmas-5.jpg.7b1b7303601acafa3d641cc5527f7a34.jpg

Programmas-6.jpg.fffcd04550ce6d4c27d9d114260e4dad.jpg

Ik zie dat je voor het verwijderen van programma's gebruik maakt van Revo Uninstaller. Hou er rekening mee dat ook dit programma niet doet wat het belooft. Er blijven bijna altijd nog restanten achter, zelfs als je voor een grondige verwijdering kiest. Ik vrees echter dat je me niet gaat geloven net zoals met mijn mening over Unchecky.

Moest jouw pc de mijne zijn dan twijfelde ik geen seconde meer om een schone installatie van Windows 10 uit te voeren. Uiteraard pas nadat men zich van de nodige back-ups heeft voorzien.

Ik zeg dit omdat ik merk dat je graag experimenteert met programma's. Een nieuw programma installeren en later weer verwijderen, enz. Dat vervuilt je pc na verloop van tijd dermate dat je duidelijk moet inboeten op snelheid en stabiliteit. Ik meen te weten dat je deze pc al sinds 2015 ononderbroken intensief gebruikt zonder ooit een nieuwe installatie te hebben uitgevoerd. Je kent je pc niet meer terug als je die stap zou zetten.

Link naar bericht
Delen op andere sites

• Reacties 58
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Populaire berichten

@Amonra Het viel me op dat jij geen vinkje hebt gezet achter programma 1.0.0 (het tweede programma in de lijst). Dat is Cube PhotoShow Free van Gianpaolo Bottin, het programma waarmee jij je screensav

In onderstaande afbeeldingen toon ik welke mappen je moet verwijderen. Om op de plaats van bestemming te geraken heb ik de te volgen weg in de verkenner genummerd. Omdat in sommige afbeeldingen niet a

Geplaatste afbeeldingen

Ik heb de 15 rood aangekruiste programmas  verwijderd; daarna werkte 13 overige programmas niet meer .

Na het her installeren van Microsoft Edge werkte alles weer. 

Hartelijk dank voor de hulp ,

fijn weekend 

Amonra

Link naar bericht
Delen op andere sites
55 minuten geleden, Amonra zei:

Ik heb de 15 rood aangekruiste programmas  verwijderd; daarna werkte 13 overige programmas niet meer .

Hartelijk dank voor de hulp ,

fijn weekend 

Amonra

55 minuten geleden, Amonra zei:

ITe vroeg gejuigd .Buroblad pictogram HP ENVY 4500 werkt niet meer. zie bijlage.

Schermafbeelding 2021-04-10 160005.jpg

Schermafbeelding 2021-04-10 155914.jpg

Link naar bericht
Delen op andere sites

5 uren geleden, Amonra zei:

Dat je Edge opnieuw zou moeten installeren verrast me niet helemaal. Echter dat er 13 programma's niet meer werkten dat klopt zeer zeker niet. Wellicht aanzie je elke snelkoppeling op je bureaublad als een programma maar dat is niet zo. Ik denk dat je een aantal snelkoppelingen naar URL's op je bureaublad had staan en dat die niet meer werkten toen Edge niet meer werkte en dat klopt dan wel natuurlijk.

Zelf maak ik geen gebruik van een HP printer. Daarom mijn vraag, waarnaar leidde de snelkoppeling HP ENVY 4500 series? Naar de Scanner van je HP printer, of een andere taak van je printer?

Klik eens met de rechter muisknop op die snelkoppeling en kies Eigenschappen. Toon ons eens dat venster.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...