Ga naar inhoud

Ik kan niet meer verder bij het instellen van mijn computer, weet iemand wat ik kan doen?


Aanbevolen berichten

 
Ik was mijn computer aan het instellen tot ik op een scherm kwam "Bescherm uw apparaat" daar kon ik niet meer verdergaan ik had de keus om 4 dingen te selecteren. Ik heb ze eens alle 4 geselecteerd maar kon nog steeds niet verdergaan, ik kan de pc ook niet afsluiten of opnieuw opstarten. Weet iemand want ik nu het beste kan doen?

20210507_134500.jpg

20210507_134508.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je had gewoon alles mogen uitvinken en dan op Volgende klikken. Eventueel had het eerste vinkje mogen blijven staan maar absoluut noodzakelijk is het niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

45 minuten geleden, Seb Heyndrickx zei:

Beste Abbs,

 

Het is ondertussen al opgelost, ik heb de stekker er uitgetrokken en dan moest ik gewoon alles terug volledig opnieuw doen en toen werkte het wel. Maar toch bedankt voor het antwoord!

 

MVG, Seb

Mooi dat het gelukt is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uren geleden, Seb Heyndrickx zei:

Het is ondertussen al opgelost, ik heb de stekker er uitgetrokken en dan moest ik gewoon alles terug volledig opnieuw doen en toen werkte het wel.

 

De stekker uittrekken van een computer die aan staat doe je best nooit meer, het kan schade aanbrengen aan het systeem. Het betere alternatief is gewoon de Start knop ingedrukt houden tot de computer zelf afsluit.

 

Omdat je probleem is opgelost sluiten we dit topic.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Gast sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.