Ga naar inhoud

VBA Onedrive


Sary

Aanbevolen berichten

7 uren geleden, dotchiejack zei:

Geef eens het Path door waar je excelbestand staat.

Je mappenstructuur moet bestaan uit de submappen Vroege Late Nacht,.... Geef hier door in welke Hoofdmap ze staan.

Post ook het laatste voorbeeldbestand dat ik gepost heb.

 

 

Hey,

 

Vandaag  moet ik niet werken maar misschien geraak ik van thuis uit in onze Onedrive. Ik bekijk straks of ik je de submappen en path kan doorsturen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uren geleden, dotchiejack zei:

Geef eens het Path door waar je excelbestand staat.

Je mappenstructuur moet bestaan uit de submappen Vroege Late Nacht,.... Geef hier door in welke Hoofdmap ze staan.

Post ook het laatste voorbeeldbestand dat ik gepost heb.

 

 

Dag Dotchiejack, 

 

 

Ik heb dat hier net geprobeerd om van thuis erop te geraken maar hij opent mijn excel niet.

 

Ik geraak op mijn Onedrive account maar als ik naar de map ga, moet ik mijn Excel openen via de knop openen in Deskop-app dit staat dan in mijn opdrachtknoppen==>>  Excel voor het web ondersteunt het uitvoeren of communiceren  met ActiveX-besturingselementen niet. Als u ActieveX-besturingselementen wil gebruiken, opent u dit bestand met de descop-app)en dat doet hij niet.

 

Bestanslocatie = Mijn bestanden>Database labo>Database Mengers Tankstalen Inpak en Vloeibaar. 

Hier staat een map in: Vroege, Late, Nacht, Weekend-Dag, Weekend Nacht met telkens daarin een Word document in. De Excel Database staat ook in deze map.

 

Dit ter info

 

Mvg

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 23/8/2021 om 08:50, dotchiejack zei:

Geef eens het Path door waar je excelbestand staat.

Je mappenstructuur moet bestaan uit de submappen Vroege Late Nacht,.... Geef hier door in welke Hoofdmap ze staan.

Post ook het laatste voorbeeldbestand dat ik gepost heb.

 

 

Hey Dotchiejack, 

 

 

Vraagje,  waar haal ik het path?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.