Ga naar inhoud

Mijn echtgenote toevoegen van mijn Covidsafe.be


Rolle Gmail

Aanbevolen berichten

59 minuten geleden, ictknechter zei:

 

 

Om je partner zijn certificaat te kunnen hebben moet je in de itsme app je partner toevoegen. 

 

Dacht dat er geen persoon toegevoegd kon worden in Itsme. Zie ook op hun website.

 

Lomar43 was iets sneller :)

 

 

2021-09-26_15h22_08.png.cba178d6dcf102131bf8435f92a2e8f0.png

aangepast door clarkie
Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, dotchiejack zei:

Mijn vrouw denkt dat ze het gedaan heeft met itsme enerzijds en anderzijds met een cardreader maar het is mogelijk.

 

Wat is er mogelijk ?? Met PDF of op CovidSafe ?

Tot nu toe nog geen bewijs gezien dat het kan op Covidsafe app. Met PDF op de phone: ja dat kan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aan allen die zich mengden in deze debatten,

 

Zo te zien was mijn vraag geen gemakkelijke klus, met vele tegenstrijdige antwoorden.

Wat ik er ZEKER van op steek, is dat de papierversie van onze vaccincertificaten zeker

wordt aanvaard in alle landen, en dat onthoud ik van deze gedachtenwisseling.

 

Aan allen mijn oprechte dank voor jullie respons !!

Gegroet.

ROLAND.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Rolle Gmail zei:

Aan allen die zich mengden in deze debatten,

 

Zo te zien was mijn vraag geen gemakkelijke klus, met vele tegenstrijdige antwoorden.

Wat ik er ZEKER van op steek, is dat de papierversie van onze vaccincertificaten zeker

wordt aanvaard in alle landen, en dat onthoud ik van deze gedachtenwisseling.

 

Aan allen mijn oprechte dank voor jullie respons !!

Gegroet.

ROLAND.

Het moeten niet altijd gemakkelijke klusjes zijn. Van zo debatten kan iedereen iets opsteken. Het belangrijkste is dat U geholpen bent.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.