Ga naar inhoud

systeemherstel werkt niet

mercury2001
 Delen

Aanbevolen berichten

1. had je nu eerst - zoals Maxstar en p38cyq je aanraadden - die IClouddrive verwijderd? Zo ja: hoe deed je dat?

2. Het is je al wel eens gevraagd, maar je antwoordde er niet rechtstreeks op (dacht ik toch): heb je maar één herstelpunt? Zo niet: probeerde je het ook al met een ander herstelpunt?

(want de fout kan hem natuurlijk ook in het herstelpunt-zelf zitten)

3. een systeembackup heb je vermoedelijk niet?   (altijd stukken beter dan een herstelpunt - zoals je nu al wel kan merken..)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Passer,

1. Iclouddrive heb ik verwijderd naar de prullenbak (delete)  en dan de prullenbak leeggemaakt, pc herstart.

2. ik zag toen enkele heel recente herstelpunten, deze van 3 dagen; herstel naar een van deze leverde hetzelfde resultaat op

3: systeembackup , zie de bijlage van de files en harde schijven, via Cobian backup

Toch eigenaardig van de Desktop en Bureaublad, deze komen er 2x in voor, zie de 2de bijlage

mvg,  Alain

2021-10-19_5-19-32.jpg

2021-10-19_5-21-20.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Delen

• Nieuwe aanmaken...