Ga naar inhoud

Een leuke erfenis met weinig zorgen


Gast

Aanbevolen berichten

In Ronse ligt Maxime Vanmaercke op zijn sterfbed, wetende dat het einde nabij is.


Aan zijn bed zitten; zijn vrouw, zijn dochter, zijn schoonzoon, alsmede de verpleegster


De stervende richt zich tot zijn dochter en zegt; “Heidi, ik wil dat jij de huizen in de Zandstraat neemt”!


Tot zijn echtgenote : “Rita, ik wil dat jij al de kantoren en de residentiegebouwen in de Zonnestraat neemt”

!
Tegen de schoonzoon : “Pascal, jij krijgt de flatgebouwen in ‘t stadspark”!

 

De verpleegster is helemaal sprakeloos als zij dit aanhoort.
Nadat Maxime overleden is, zegt zij; “Madame Rita wat is uw man een hard werkend mens geweest, dat hij zoveel eigendommen heeft verworven”!

 

Rita antwoordt verbaasd: “Eigendommen”???


“Hij had het wel over zijn gazetten ronde”!!!!!!!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 3 weken later...
 

Vier getrouwde mannen gaan fietsen.
Ze zijn gezellig een tocht aan’t maken en klagen erover dat het toch zo moeilijk is om van hun vrouw te mogen gaan fietsen.


De eerste man, een schilder, zegt:
"Ach, het wordt elke keer moeilijker.
Deze keer moest ik mijn vrouw beloven dat ik volgend weekend er werk zou van maken om te starten met àlle kamers in het huis te schilderen.” 


De tweede man, een tuinaannemer, zegt:
"Dat is nog niets, ... ik moest mijn vrouw beloven dat ik zou beginnen aan de put die ik zou graven voor de aanleg van een zwembad..." 


De derde man, een timmerman, zegt:
"Jullie zijn er echt nog alle twee goedkoop vanaf gekomen!
Ik moest mijn vrouw beloven dat ik een keuken zou maken voor haar, volledig in orde en met speciaal op maat gemaakte kasten."


De mannen fietsen verder, tot hun frank valt: de vierde man heeft nog niets gezegd.
"Wat heb jij dan moeten doen of beloven om vandaag met ons te mogen gaan fietsen?" vroegen ze hem.

 

De vierde man antwoordde:
"Jullie zijn toch niet echt snugger hoor. Ik heb niets moeten beloven. Gewoon slim zijn..."

 

"Hoe dat zo?" willen de andere 3 weten.

 

"Wel, ik heb gewoon de wekker gezet op 6 uur zoals gewoonlijk.
Toen die afliep drukte ik het alarm uit, gaf mijn vrouw een lieve, stevige knuffel en vroeg haar hééééél lief:
"Fietsen of sex?" ...

 

... en zij zei:  "Doe een warme trui aan ... !" 

 

afbeelding.png.84c90dadf515f9eaa6f4ff7529dda045.png

 

aangepast door Calvus
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is een verouderd onderwerp. Heb je een gelijkaardige vraag? Start dan een nieuw topic in dit forumonderdeel aub.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.