Ga naar inhoud

Registratie office 365


Randy1986

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Ik kan via het werk mijn office pakket registeren en zo gratis office 365 hebben op mijn thuis pc via een microsoft account.

 

Nu heb ik dit proberen aanmelden (in bvb excel) maar krijg volgende foutmelding (print 1)

 

Iemand die weet hoe ik dit kan oplossen, al enkele zaken op het internet opgezocht maar ik krijg het maar niet in orde.

Ook al ik bij de website van office.com ga zien zie ik dat bij apparaten mijn privé laptop niet gekoppeld is.

 

Ik heb al proberen aanmelden (print 2) zowel links als rechts bovenaan.

Momenteel heb ik dus een versie staan zonder licentie, terwijl het werk dit wel geeft.

 

print1.PNG

print2.PNG

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, emielDS zei:

Er zijn een beperkt aantal pc toe gelaten via 1 licentie. misschien is er op uw werk een server waar je niet aan gekoppeld bent?

Tot een week geleden ging dit wel, maar heb volledig herinstallatie moeten doen.. nu krijg ik dus deze melding, lijkt me dat er ergens iets fouts zit maar zou niet weten wat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Dit had ik op het internet ook al gelezen (stap had ik dus al gedaan), dus had ik daar de accounts weggedaan (zie printscreen)

Maar dit helpt dus blijkbaar niet..

 

Daarom dat ik de melding ook zo raar vond, ik ben nergens ingelogd..

toegang.PNG

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier staat bij mij niets, ben ook nergens aangemeld hier (printscreen account)

 

Als ik nu op 'aanmelden' klik krijg ik nog altijd dezelfde melding dat er al ander account is aangemeld.

Als ik dan ga aanmelden met mijn privé microsoft account (waarmee ik inlog op de pc) dan zie ik wel dat er een one drive gekoppeld is maar kan dit nergens deleten. (printscreen screen 2)

 

account.thumb.PNG.df31dc5865152816a7df84fe946f436f.PNGscreen2.PNG.ebff111372f791155c4aa36f4c389931.PNG

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.