Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Ik kon van iemand PSP overnemen niet duur voor 15 euro eigenlijk hadden er al lampjes moeten gaan branden. Ik krijg tijden de instalatie te lezen serienummer is al in gebruik. En kon het dus niet registreren dat veld bleef leeg. Nou heb het er af gegooid en alles leeg gemaakt. Heb gisteren op black friday bij Corel de 2023 zelf gekocht maar blijf het scherm houden dat ik het niet kan registreren en heb er zo niets aan. Hoe krijg ik het registratiescherm weer oké zie screen. Heb het internet gewoon aanstaan daarom is dit zo vreemd. 

ScreenShot031.png

aangepast door Liesbeth*
Geplaatst:

Oké stel hiernaast ook eens een andere browser in als standaard. Chrome of Firefox bijvoorbeeld.

Op Windows ga je naar Instellingen > Apps > Standaard-apps en selecteer je daar de gewenste browser bij Webbrowser.

Geplaatst: (aangepast)

Dat staat goed ingevuld net zoals de 2020 heb het al verwijderd en weer opnieuw geïnstalleerd maar blijf het hoeden moet het registreren en dat lukt niet.

En ik werk alleen met Chrome 

aangepast door Liesbeth*
Geplaatst:

een backup zal je dan niet hebben (da's nochtans altijd handig: in dit geval zou je er na een half uurtje vanaf geweest zijn) - die moet je zelf manueel maken (of manueel

instellen)

Start > typ herstelpuntµ-

Je krijgt een popupschermpje met daarin rechts:  Systeemherstel.

Klik daarop en dat geeft dan weer "systeembestanden en systeeminstellingen terugzetten

Daar ga je naar Volgende  en dat geeft iets als dit:

image.png.c7dd5b54f1d4cec9cad73435b97b0235.png

in dit voorbeeld (en neen, ik ben Stefan niet :xd:) heeft het systeem twee herstelpunten die je mogelijk terug kan zetten.

Staan er bij jou van voor die datum, dan kan je die laten terugzetten en ben je het normaal gesproken kwijt

Geplaatst:

wellicht zie ik iets over het hoofd maar ik vraag me af:

ik lees nergens dat je niet kúnt registreren, hoe trek je die conclusie?

heb je de optie klik hier (zie jouw plaatje) wel gebruikt.

ik veronderstel dat als duidelijk is dat je de privacytoestanden hebt gelezen, dat je dan wél op accoord kan klikken. 

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Helaas, je inhoud bevat woorden die we niet kunnen toestaan. Gelieve je inhoud te wijzigen en de volgende gemarkeerde woorden uit je bericht te verwijderen.
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.