Ga naar inhoud

Hoe kan ik de taal wijzigen in Vista?


Sarah

Aanbevolen berichten

  • Reacties 69
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Olla,

Grenada is een eilandengroep in de Caribieèn. Toen udates weer werkte heb ik deze dus eerst gedownload. Sp 2 zat daar ook bij. Die is niet gelukt.

Heb het nu 2 keer geprobeerd, heb ook geen foutmelding gehad. Pas toen het hele downloadproces doorlopen was geeft die de mededeling dat de instelatie mislukt is en dat de gewijzigde bestanden weer terug gezet worden. En ik heb geen cd bij de computer mee gekregen.

Wil je me nog een keer helpen. De rest werkt prima.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Rene,

Ik heb even een mailtje gestuurd naar de maker van Vistalisator ivm instructies voor SP2.

Het is best mogelijk dat het taalpakket even hindert.

Wat kan u proberen. Is vistalisator, zet even Spaans als Standaardtaal.

Controleer op nieuwe updates (configuratiescherm) en kijk of SP2 nu goed binnengaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Olla,

Als ik viztlztr. open Spaans, Dutch en daarna change language klik krijg ik de mededeling `èxit program to restart the system for the changes to take effect. Betekent dit simpelweg dat ik de computer vanaf dit programma-zonder het af te sluiten opnieuw op moet laten starten.

Of kan ik beter wachten op antwoord van de maker van vstlztr.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.