Ga naar inhoud

Hoe kan ik de taal wijzigen in Vista?


Sarah

Aanbevolen berichten

Met reaplayer doen bepalde funties-zoals het verplaatsen van bestanden- move up move down, het niet. Op een gegeven moment deed die het helemaal niet meer. Toen heb ik hem verwijdert en daarna weer opnieuw gedownload.

Zou dat ook kunnen komen omdat je binnen een bepaalde termijn betaald moet hebben. Wat ik nog niet gedaan heb. Dat ga ik woensdag doen samen met het lidmaaschap van jouw P.c. club.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 69
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Met reaplayer doen bepalde funties-zoals het verplaatsen van bestanden- move up move down, het niet. Op een gegeven moment deed die het helemaal niet meer. Toen heb ik hem verwijdert en daarna weer opnieuw gedownload.

Zou dat ook kunnen komen omdat je binnen een bepaalde termijn betaald moet hebben. Wat ik nog niet gedaan heb. Dat ga ik woensdag doen samen met het lidmaaschap van jouw P.c. club.

Realplayer is me niet in detail bekend, dus hier pas ik even. Maar het zou best kunnen dat die functie bij het betalend gedeelte behoren. Misschien dat iemand anders een idee heeft?

Karel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Karel,

Ik heb hetzelfde probleem als rene gekregen. Ik zou graag mijn systeem herstellen, maar als computer analfabeet heb ik geen idee hoe dit moet. Mijn computer is na het installeren in het engels.

Met vriendelijke groet gabo

Kan je wat meer informatie geven Gabo?

Wat is je taal van pc bij aankoop? Naar welke taal wil je gaan?

Wat heb je reeds geprobeerd?

Dan kan ik even beter volgen... Thanks

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

deze truc werkt ook voor windows 7. Zojuist door mij gedaan. Wanneer je naar de aangegeven downloadsite gaat vind je daar ook een versie voor Windows 7. deze is vervolgens met hetzelfde tooltje te installeren.

Groet Ege

---------- Post toegevoegd om 16:51 ---------- Vorige post was om 16:42 ----------

Dit werkt ook voor windows 7 wanneer je het daarvoor bestemde taalpakket download

Bedankt Ege

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...
  • 1 maand later...
  • 4 maanden later...

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.