Ga naar inhoud

[OPGELOST] Weer een probleem


Aanbevolen berichten

Dus, ik heb een probleem met mijn adobe photoshop CS4 Extended. Elke keer als ik een .png of zelfs een .jpg file wil openen, dan komt deze error:

Could not complete your request because thefile-format module cannot parse the file.

Hoe kan ik dit probleem oplossen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 32
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Kun je de afbeelding wel gewoon bekijken? niet in photoshop, maar gewoon in windows viewer...

Als het niet mogelijk is, is de foto beschadigd en is ie gewoon niet te openen.

Als dat mogelijk is kun je een printscreen van de afbeelding maken, en dat vervolgens in photoshop plakken.

Een printscreen maak je door de 'Print Screen' of 'Prnt Scrn' toets van je toetsenbord te drukken. Dan maakt de computern een 'foto' van je beeldscherm.

Vervolgens open je photoshop en open je een nieuw document, plak je de printscreen et voila.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, ik kan de foto openn met Windows Viewer, maar, als ik eerst Print Scr moet doen, dan moet ik em eerst in paint enzo doen, als ik dat gedaan heb, zijn er al 5 min voorbij gegaan, en de kwalitei is ook niet zo goed ;)

@ Jürgen

Die heb ik alle drie geprobeerd, maar het lukte niet, mss een herinstallatie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.