Ga naar inhoud

Welkom op PC Helpforum!
PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

Aanbevolen berichten

hey,

vroeger kon ik via web messenger op msn geraken op het werk zonder dat ik daarvoor iets van msn moest instaleren.Nu lukt me dat dus niet meer .

Is er een mogelijkheid dat ik nog op messenger geraak zonder iets te instaleren want messenger word op het werk geblokkeerd.

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

• Topicstarter
  •    0
    hoezo het lukt niet meer? Krijg je een foutmelding, zoja welke?

neen ik krijg het volgende;Live Messenger voor het web is verhuisd!

Messenger gaat echt over mensen. Daarom is de webversie nu ingebouwd in Hotmail en de rest van Windows Live. Ga naar http://people.live.com om te zien wie er online is.

Je kunt ook zien of je vrienden online zijn door naar je Postvak IN te kijken. Daarnaast kun je e-mails in Messenger-gesprekken omzetten.

Ga naar Hotmail of http://people.live.com om je aan te melden bij Messenger op het web en zoek naar Messenger in de actiebalk.

Bedankt dat je Messenger op het web gebruikt. Misschien wil je ook de meest recente versie van Messenger voor de computer gebruiken.

en ik kan op het werk niks downlaoden en msn zelf in geblokkeerd door het werk

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

wel je gaat hier naar toe via je pc thuis: Essentials - Windows Live

je download het, sla het op op je bureaublad. DOE NIET UITVOEREN! Daarna het .exe bestand dat je gedownload hebt op een usb stick zetten en meenemen naar je werk om hem daar uit te voeren.

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

Dat gaat ook niet lukken om het daar te installeren. Je kan het inderdaad wel op een stick zetten, maar dan moet msn wel portable zijn. Dit moet je dus niet meer installeren en kan je gewoon op je usb stick zetten.

Download het bestand hier: aMSN Portable | PortableApps.com - Portable software for USB drives

steek de USB-stick in je PC en voor de setup uit.

bij destination folder duid je dan je USB stick aan en daarna begint de setup de bestanden naar je USB-stick te kopiëren.

Ga op je USB-stick en daar zie je in het mapje "aMSNPortable" , aMSNPortable.exe hierdoor wordt de messenger gestart. Bovenaan kan je de taal wijzigen in het Nederlands.

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites
    Dat gaat ook niet lukken om het daar te installeren. Je kan het inderdaad wel op een stick zetten, maar dan moet msn wel portable zijn. Dit moet je dus niet meer installeren en kan je gewoon op je usb stick zetten.

Download het bestand hier: aMSN Portable | PortableApps.com - Portable software for USB drives

steek de USB-stick in je PC en voor de setup uit.

bij destination folder duid je dan je USB stick aan en daarna begint de setup de bestanden naar je USB-stick te kopiëren.

Ga op je USB-stick en daar zie je in het mapje "aMSNPortable" , aMSNPortable.exe hierdoor wordt de messenger gestart. Bovenaan kan je de taal wijzigen in het Nederlands.

hoezo dat installeren zal niet werken? Ben je dat zeker?

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites
  • Topicstarter
  •    0

voorlopig lukt het me via ebuddy,ik heb het niet geprobeerd met men usb stick;

---------- Post toegevoegd om 21:46 ---------- Vorige post was om 21:34 ----------

Is er misschien ook zo een achterpoortje om op facebook te geraken?ik speel graag op biotronic en ik geraak er dus niet op via pc werk.

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites
    Gast
    Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
    Log in om dit te volgen  

• Welkom op PC Helpforum

• Leden statistieken

• Aantal leden
        38.942
      • Meeste online
        1.622

Nieuwste lid
      Juuls
      Registratiedatum
    • Gerelateerde inhoud

• Door hpPhilip
        Hallo iedereen,
        sinds een dikke week heb ik problemen met de tekst die, al dan niet, verschijnt op mijn scherm tijdens het gebruik van internet (browser?).
        Bij gewone programma's (word, excel, verkenner, enz.) heb ik dat probleem niet.
        In de bijlage kunnen jullie zien wat mijn probleem is.
        Alvast bedankt voor jullie, hopelijk nuttige, feedback.
        Mvg Philip
        Schermproblemen.docx
      • Door Frans van wessel
        Geachte heer Karel ,
        Ik heb wimdows 7 ultimate 64 bits geinstalleerd en Systeem herstel en backup wekt niet.
        Heeft u daar een oplossing voor ?
        Met vriendelijke groet,
        Frans v. Wessel
      • Door Thomas Pertry
        Hallo

Hoe kan je in word een woord automatisch laten herhalen, zoals de = fucntie in excell.  Als je bronveld dan veranderd, dan veranderd ook het gekopieerd veld.

Bijvoorbeeld: ik maak een standaardbrief voor mijn klanten waar ik enkel de inhoud verander, maar kop en voettekst hetzelfde blijft.
        Bovenaan vermeld ik onze referenatie bvb TEPE/103/2019/234

Ik wil de brief afsluiten met volgende zin: Gelieve bij al uw communicatie uw referentie TEPE/103/2019/234 te vermelden.  Uiteraard is onderaan de referentie gelijk aan die van bovenaan.  Maar hoe ik word deze altijd standaard laten kopiëren.  En als ik dus voor mijn volgende klant een nieuwe referentie maak bovenaan bvb TEPE/103/2019/235, dan moet hij dit onderaan automatisch veranderen.  

Functie kan natuurlijk ook gebruikt worden voor de familienaam die bovenaan in de hoofding staat bij adresgegevens en deze dan te kopiëren naar de aanspreektitel.

mvg
        thomas 
      • Door Gebruiker22
        Hallo,
        Nadat ik klaar was met het bouwen van mijn pc (2 maanden geleden), het installeren van drivers en updates, heb ik een aantal problemen ondervonden.

1. Probleem met browsers.
        Browsers laden de pagina niet meer, duren te lang om een afbeelding te laden of een video af te spelen tot het punt waarop het probleem van "time-out van de verbinding" wordt aangegeven.
        Om dit op te lossen, moet ik een andere browser gebruiken, totdat die browser hetzelfde probleem zou hebben, dus het maakt niet uit in welke browser ik gebruik. Na een tijdje laden ze allemaal op de een of andere manier de pagina niet meer. Ik heb niets ge-edit in alle browsers. (alles staat op de default settings)

- Google Chrome: werkt niet. De sites blijven maar laden.

Brave: werkt vaak, kan browseren, stopt met laden van pagina's na gebruik. Geeft dezelfde foutmelding als Google Chrome.
        T
        Soms moet ik meer dan een paar minuten wachten totdat de pagina is geladen en dan werk het niet meer.

- FireFox: momenteel gebruikt het om dit bericht te typen, werkt prima. Na enig gebruik laadt het foto's en video's wat langzamer op het punt dat het geen verbinding maakt. (Zelfde issue als Chrome and Brave)
        - Mircosoft Edge: heb het niet veel gebruikt, maar als niets werkt, gebruik ik het als een laatste redmiddel. Het heeft dezelfde problemen als FireFox en Brave als er gebruik van maak.

2. Windows en tijden het gamen freezes.

Bij gebruik van Windows:

Soms beweegt het niet of bevriest het langer dan 5 minuten. Als ik bijvoorbeeld op Taskmanager click of iets moest zoeken, bevriest het.
        Wanneer ik een programma of afbeelding open, bevriest alles, soms geen muisbeweging. Bij het typen in een browser heeft ook hetzelfde probleem. Maakt niet uit wat.
        Een klein voorbeeld wanneer ik iets wil zoeken: https://youtu.be/t7GNmcwiUmk

Bij het spelen van Games:
        Maakt niet uit welk spel (Nostale, Closers, Rust) het scherm stop een paar seconden. Door en door.

3. Andere talen installeren
        Ik kan niets selecteren zoals je kunt zien in de onderstaande schermafbeelding.
        https://i.imgur.com/6on8wit.png

4. Mijn build:

5. BIOS

Ik ben op internet op zoek geweest en vond geen oplossingen... Wat kan ik doen om deze problemen op te lossen?
        Heb ook een logje van Speccy aan dit bericht toegevoegd. (Desktop.txt)
        Desktop.txt

Logo

OVER ONS

PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds juli 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.