Het probleem is en blijft, dat ik bij het uitvoeren van Fixit de melding krijg: "Automated Troubleshooting Services BootStrapp Werkt niet meer". Duidelijker dan dit kan ik niet omschrijven, waarom toch het verwijt "net zoals het geven van een duidelijke omschrijving van de problematiek". DIT IS HET PROBLEEM (hij blijft cursief schrijven ook al heb ik het I-icoontje uitgezet!!!!).
Dit is gebeurd: ik heb 5 stuks 2 TB USB harrdisks (alle WD) aan mijn computer hangen. D.w.z. 1 ervan is 1½ TB. Deze net 2 jaar oud, hield van de ene dag op de andere op. Ik heb hem toen geformat en met behulp van "EaseUS Data Recovery Wizard 8.5" de (anders onzichtbare) directory doorgekeken en inderdaad alles is nog op de HDD en plaatjes kon ik zelfs met PrintScreen copiëren. Ik heb geen CreditCard (ben al 71 en dus buiten de deur niet meer actief) en zal dus binnenkort op een andere wijze kopen. Maar ondertussen heb ik via een herstelpunt getracht de inhoud terug te krijgen. Kreeg het niet maar WEL de MELDING "sorttbls.nlp". Hierop heb ik Fixit losgelaten, en kreeg de melding dat Fixit feitelijk niet werkt. Ik heb Fixit toen in 5-6 kwaliteiten geprobeerd, hij werkt niet en ik zou nog steeds heel blij zijn als die het wel zou doen. De "sorttbls.nlp" probleem heb ik opgelost, door "The AMD Catalyst™" te downloaden en opnieuw installeren. De foutmelding "sorttbls.nlp" is verdwenen, maar Fixit werkt nog steeds niet. Ik begrijp overigens de reactie van Asus niet, ik heb mijn verzoeken vriendelijk bedoeld. Groet, Karel