Ga naar inhoud

Lanneke

Lid
  • Items

    7
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Lanneke's prestaties

  1. Het lijkt nu helemaal in orde te zijn. Dankjewel!
  2. Beeldschermadapters op zich staat nergens, maar bij Overige Apparaten staat een uitroepteken bij de videocontroller (VGA-compatibel) . Dat is het enige uitroepteken in heel de lijst.
  3. Bijna 6 jaar ...
  4. Nu is het wel gelukt, met dit resultaat: [TABLE] [TR] [TD][TABLE=class: px8] [TR] [TD][TABLE=class: px8] [TR=bgcolor: #b9b9b9] [TD][TABLE=class: px9] [TR=bgcolor: #e3e3e3] [TD=width: 50%, bgcolor: #e3e3e3]MSI Live Monitor Search Results [/TD] [TD=width: 50%, align: right]Search Time: Mon, Jul. 11, 2011, 14:30:13 [/TD] [/TR] [/TABLE] [/TD] [/TR] [TR] [TD] [TABLE=class: px8] [TR] [TD]MSI Live Monitor found 0 BIOS for your Mainboard. [/TD] [/TR] [TR] [TD]MSI Live Monitor found 0 Drivers for your Mainboard. [/TD] [/TR] [TR] [TD]MSI Live Monitor found 0 VGA BIOS for your VGA Card. [/TD] [/TR] [TR] [TD]MSI Live Monitor found 0 VGA Drivers for your VGA Card. [/TD] [/TR] [/TABLE] [/TD] [/TR] [TR=bgcolor: #4a75bb] [TD=colspan: 5] [/TD] [/TR] [/TABLE] [/TD] [/TR] [/TABLE] [/TD] [/TR] [/TABLE] [TABLE] [TR] [TD=class: px7, width: 400] Best View with 800x600 screen and IE 5.0 ^ [/TD] [TD=class: px7] 2006 MICRO-STAR INT'L CO., LTD. All Rights Reserved [/TD] [/TR] [/TABLE]
  5. Uhm ... De live update lijkt voorlopig niets te doen. Als ik klik op 'search the newest drivers now' gebeurd er niets.
  6. De Speccy-log: http://speccy.piriform.com/results/wlpgyEOF1BHCGVYyEvaRxJF Op de computer zelf is enkel Protaq duidelijk terug te vinden, voor de rest een hele serie cijfertjes, maar ik weet niet welke daarvan op het model en/of modelnummer slaan.
  7. Hallo allemaal, Een jaar of 3 geleden heb ik per ongeluk mijn videokaart verwijderd. Wel, als ik het nakijk met 'dxdiag', vertelt mijn computer mij bij 'beeldscherm' dat het apparaat 'niet van toepassing' is. Een beetje hinderlijk dus. Nu las ik onlangs op deze site het bericht van iemand met hetzelfde probleem, waarbij het ook opgelost raakte. Helaas kan die methode mij niet helpen omdat deze helemaal op de computer van de desbetreffende persoon gericht was Is er iemand die mij kan helpen?
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.