Ga naar inhoud

bobs85

Lid
  • Items

    4
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

bobs85's prestaties

  1. Er staan meerdere draadloze punten. Ik heb gisteren ook gekeken of er nieuwe drivers zijn voor de netwerkkaart en die geïnstalleerd. Dit hielp ook niet, dus vandaag met de laptop terug naar de winkel... Ik heb wel gemerkt op verschillende fora dat deze netwerkkaart atheros ar9285 bij al een heleboel laptops voor problemen heeft gezorgd...
  2. Soms staat er een rood kruis naast, soms staat hij gewoon bovenaan in de lijst vermeld... De vermelding die ik in het eerste bericht zette, is het enige dat verschijnt... Hebben al meermaals herstart... Was geen oplossing...
  3. Ja, we krijgen deze melding als we ons eigen draadloos netwerk aanduiden. We hebben ook een telenet home-spot (ofzoiets) in de buurt, die werkt wel, maar dan moet je natuurlijk eerst aanmelden.
  4. Hey allemaal, Wij komen net terug uit vakantie. Voor we vertrokken schakel ik alle toestellen uit die op stand-by staan, waaronder ook de router voor ons draadloos internet van Telenet. Ook de modem wordt uitgezet. Ik start vandaag alles terug op en alles werkt nog perfect. Mijn vriendin start haar laptop op (na een half uurtje dat alles draait) en kan geen verbinding maken met het draadloos internet. ze krijgt de melding: Er kan geen verbinding worden gemaakt... (weer zoiets onduidelijks van Windows...) Ik, daarentegen, kan dat wel. Ook via de Ipad en smartphone werkt het draadloosnetwerk wel. Ik heb alle instellingen op haar laptop nagekeken en die staan nog altijd hetzelfde (wachtwoord etc)... Iemand een idee waar ik nog kan gaan zoeken en hoe we dit opgelost krijgen? Alvast bedankt. Bob
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.