Ga naar inhoud

mate67

Lid
  • Items

    16
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Over mate67

  • Verjaardag 25-02-1967

mate67's prestaties

  1. Dit was de opgelossing ! Zo zie je maar weer, je hoeft niet alles te weten, als je maar weet waar je de oplossing kunt vinden. Wederom heel hartelijk bedankt voor je hulp. Grtz, Michael
  2. Up-date gedownload en geinstalleerd, zonder resultaat. Ik denk dat het met de internet instellingen te maken heeft want bij windows mediaplayer kan ik gewoon full screen afspelen. Ik heb heb ook de nieuwste flash player geinstalleerd maar heeft ook niet geholpen. Probleem doet zich alleen voor bij full screen afspelen media bestanden via internet explorer. Ook heb ik een herstelpunt van 6 weken geleden geprobeerd, maar dat hielp ook niet. Is er nog iemand met een brain wave?
  3. McAfee, ik heb via internet explorer al geprobeerd alle beveiligingsinstelling uit te zetten mbt Active-X en POP toestaan enz en McAfee uitgezet. In internet explorer kan ik nu wel kiezen voor: installeren voor alle gebruikers, maar vervolgens wederom niets. Ik moet nu weg dus kan pas van avond weer reageren. Bedankt voor de hulp.
  4. Kan toepassing niet uitvoeren, software wordt geblokkeerd ivm onbekende uitgever.
  5. Onderstaand de link: http://speccy.piriform.com/results/qkcTBRyPgtk8RzGqAM5N6hF
  6. Als ik een YouTube filmpje op full screen wil bekijken krijg ik een zwart scherm, dit gebeurt ook bij andere internet bestanden/games als ik "toggle full screen" kies. Ligt dit aan mijn instellingen bij de internetopties? Ik heb al eens geprobeerd de standaard instellingen te herstellen, maar dit heeft niet geholpen. Tips zijn welkom. Grtz, Michael
  7. Gelukt, dit was de gouden tip! Ik heb onderstaande instructies opgevolgd: Vragen Heb je XP met servicepack 3 (sp3)? Heb je een ander scherm (klassieke stijl) Kun je niks meer kopiëren, verplaatsen ect.? Heb je geen internet/ netwerkverbinding meer? Krijg je allerlei foutmeldingen? Staat er in c:/ Program Files/McAfee/VirusScan/DAT het bestandje 5859.0? Zo ja, dan is dit wellicht de oplossing in 2 stappen! Bij mij heeft het mijn pc & laptop weer hersteld. Uit “gezonde pc het bestandje svchost.exe kopiëren 1) Ga naar START 2) Kies Deze Computer 3) Open Mappen in horizontale menubalk (boven) 4) Ga naar Lokaal station c:/ windows/system32/ 5) Kopieer het bestandje svchost.exe naar een USB-stick Via opdracht prompt het bestandje svchost.exe op de “zieke” pc plaatsen 1) PC aanzetten 2) Na intro (doch voor Windows welkomstscherm) druk op F8 3) Afhankelijk van type pc, nogmaals op F8 drukken 4) Plaats USB-stick in de usb-uitgang 5) Kies veilige modus met opdracht prompt 6) Typ copy e:\ svchost.exe c:\windows\system32 (enter) 7) Typ exit (enter) Druk CTRL+ALT+DEL 9) Ga naar afsluiten in horizontale menubalk (boven) 10) Kies opnieuw opstarten 11) Herhaal stap 1 t/m 3 12) Kies normaal opstarten Als je geen svchost-bestand kunt vinden, dan werkt deze oplossing op bewired.nl. Hier ben ik dus ruim een week mee bezig geweest en het verbaasd me dat deze oplossing niet op de site van McAfee staat. Hartelijke bedankt voor deze quick fix. Maar goed dat er een forum als deze is waar de digibeet hulp kan vragen. Grtz, Michael
  8. Ik ben er mee aan de slag en het ziet er goed uit, hopelijk is dit de oplossing.
  9. Bedankt voor de suggestie, maar wederom zonder succes. Dit is de oplossing die ik in eerste instantie via McAfee heb geprobeerd. Nu nogmaals daan maar bij het openen van het bestand krijg ik de melding: Error: Can't open specified registry key. Not enoughrights or key does not exist. : Line: 17 Ik heb McAfee nu verwijderd middels het bestandje dat op hun site staat (MCRP) en net geprobeerd McAfee opnieuw te installeren vanaf de CDROM. Dan wordt wel een venster van McAfee geopend, maar dit is helemaal leeg, dus geen tekst, buttons enz. Verder gebeurt er niets.
  10. Dit lukt niet want als ik systeemherstel wil openen krijg ik de melding: De computer kan niet worden beveiligd met Systeemherstel. Start de computer opnieuw op en voer Systeemherstel vervolgens opnieuw uit. Dit lukt ook niet in de veilge modus. Heleaas.
  11. Sinds vorige week heb ik problemen met Xp. Waarschijnlijk veroorzaakt mijn virusscanner McAfee. Ik heb de instructies opgevolgd die door McAfee geeft, maar dit heeft niet geholpen. Problemen die zich voor doen: taakbalk is grijs (normaal blauw) een aantal programma's kan ik niet opstarten, kopieren en plakken van bestanden lukt niet. Herstelpunt werkt ook niet. Internet explorer opend niet, MS Office & Outlook doet het wel, maar met beperkingen (geen internetverbinding). Alles ook in veilige modus geprobeerd, maar helpt ook niet. Net McAfee verwijderd m.b.v. programma van McAfee zelf, na het opnieuw opstarten nog steeds dezelfde problemen. Komt iemand dit bekend voor en is hier een oplossing voor waarmee ik mijn bestanden kan behouden? Grtz, Michael
  12. Voor het downloaden van specifieke softeware kom je meestal op sites uit waar je voor moet betalen. Op zich geen probleem mits betrouwbaar. Welke zoekterm je ook invult de site geneert automatisch een lijstje met bestanden die je kunt downloaden waarin jou zoekterm voor komt. Wie weet een betrouwbare betaal site voor het downloaden van software, films enz. Grtz, Michael
  13. Probleem is opgelost, gekozen voor de meest drastische oplossing, formateren en installeren. Op zich niet verkeerd zo'n voorjaars schoonmaak. Lapot is weer lekker snel, en e-mail heb ik met een backup programma kunnen behouden. Bedankt voor de tips
  14. Nee dit scherm komt mij niet bekend voor. Heeft dit misschien te maken dat Windows XP op zo'n standaard CD-rom staat die bij de laptop zat en niet een losse XP cd-rom? Deze zou ik anders wel ergens kunnen downloaden.
  15. Bedankt voor je reactie. Helaas krijg ik geen keuze om te reparen. Na de keuze van de partitie c-schijf wordt er direct geïnstalleerd. Ik heb de installatie afgebroken door de gebruikersvoorwaarden niet te accepteren en heb nu de keuze uit 3 maal windows xp.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.