Ga naar inhoud

Weusje

Lid
  • Items

    3
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Weusje's prestaties

  1. Het is draadloos en ik heb mijn firewall al eens uitgezet. Na de netwerken nog een paar keer uit - en in te schakelen bij de netwerkinstellingen krijg ik bij 'probleemoplossing' geen duidelijk probleem meer vastgesteld.
  2. Hallo allemaal Vanmiddag was ik zoals andere dagen gewoon wat aan het surfen op het internet (terwijl ik wachtte tot een download klaar was.) Op een bepaald moment stopte de download en mijn browser wilde geen pagina's meer laden. Mijn internet (draadloos) was uitgevallen. Ik heb meteen de modem gereset. Daarna de stekker uitgetrokken en een tijdje later weer ingestoken. Dit hielp me niet vooruit. Dus heb ik mijn pc opnieuw opgestart, hierdoor kreeg ik voor enkele seconden weer internet dus het duurde niet lang voor het weer uitviel. Mijn twee laptops kunnen beiden WEL op internet. Ik probeerde dan het probleem vast te stellen en er kwam op dat de standaardgateway niet meer beschikbaar is. Na een hele namiddag zoeken naar oplossingen op fora e.d. sta ik nog steeds nergens. Ik gebruik geen statisch ip. Ik heb de netwerkadapter uit - en weer ingeschakeld, opnieuw geconfigureerd, geprobeerd om de installatie ongedaan te maken maar dit duurde meer dan een uur dus dat heb ik uiteindelijk geannuleerd. Weet er misschien iemand meer raad? Ik weet niet welke info u nodig heeft, dus als er extra info nodig is om mij te helpen, vraag maar raak. Alvast bedankt.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.