Ga naar inhoud

Jerk

Lid
  • Items

    4
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Jerk's prestaties

  1. Helaas, het probleem doet zich nog steeds voor... nog andere suggesties? :S
  2. Excuus, met het resetten van de router bedoelde ik inderdaad ook het aan -en uitschakelen. Dit hielp niet, maar de netwerkadapter de-installeren lijkt tot nu toe goed te hebben gewerkt! Mocht het toch weer misgaan, zal ik weer aankloppen. In ieder geval heel veel dank!
  3. Hai, thanks voor je antwoord. Ik werk op een laptop, maar hij is met een kabel verbonden aan het internet, dus de draadloze adapter opnieuw installeren gaat niet helpen ben ik bang. Ook heb ik de router al handmatig gereset, wat ook niet heeft geholpen...
  4. Hai mensen, Pak hem beet om de 5-10 minuten valt mijn internetverbinding weg gedurende ongeveer 15 seconden. Ik ben direct verbonden, heb mijn netwerk drivers geüpdate, heb Windows Firewall uitgeschakeld, heb mijn mobiliteitsinstelling gewijzigd zodat internet niet wordt uitgeschakeld om energie te besparen, heb mijn IP ververst (ipconfig/release en /renew), maar niets helpt. Niemand anders in het huishouden heeft dit probleem. Wat zou ik nog meer kunnen doen om dit probleem te verhelpen? Ik hoop dat ik genoeg informatie heb gegeven, maar anders vul ik het graag aan! Alvast veel dank voor ieder advies!
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.