Ga naar inhoud

Flup

Lid
  • Items

    2
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Flup's prestaties

  1. Hallo beste beheerder, Ten eerste heb ik MalwareBytes al enkele jaren in gebruik ( free version ) en scan mijn computer maandelijks eens met dit toch goed aangeschreven programma. Bijna nooit enige mallware aangetroffen met schadelijke bedoelingen aangetroffen. Ik begrijp ook dat er ook hardnekkerige malware bestaat. Daarom heb ik mijn computer in twee verschillende computerwinkels binnen genracht voor een grote opkuis. Ik moge toch ervan uitgaan dat deze gespecialiseerde winkel dan toch op de hoogte zijn van hoe dat te verwijderen, niet? Maar een mens kan ook niet alles weten hé, en misschien weet U meer raad. Ik heb uw bericht gelezen. Mijn vriendelijk dank daarvoor voor de hulp. Maar wat gebeurt er verder als ik dat logbestand hier post, aub? Zoveel weet ik nu ook niet van computers hé. Vriendelijk groeten, Flup
  2. Hallo allen, Sinds enige tijd kamp ik met een vervelend probleem. Steeds als ik mijn computer opstart, kan ik enige tijd op een normale manier internetten. Dat wil zeggen, ik kan webpaginas openen en sluiten, of van de ene naar de andere site gaan. Maar dan stopt plots verbinding. Als je dan naar een andere site wilt gaan, of doorklickt op een pagina, dan begint de computer lang na te denken ( rond denkcirkeltje blijft en blijft maar draaien ), om na enige tijd de vermelding te krijgen dat er geen verbinding is met het internet. Controleer ik de verbinding via configuratiescherm, dan blijkt alles te werken. Ook de lichtjes op de modem geven een goede werking aan. Maar toch kan ik niet met Internet Explorer of Google Chrome werken. Dit probleem heb ik ook al eens voorgelegd aan mijn computerwinkel. Deze brave man zei dat het aan de harddisk zou liggen. Door het veelvuldig gebruik van de computer ( veel opstarten ), zou de harde schijf na lange tijd ( 3,5 jaar ) versleten zijn. Hij rade mij aan om een nieuwe SSD-harde schijf te (laten) plaatsen om dit probleem op te lossen. Graag had een tweede (en ) of meerdere meningen geraadpleegd. Weten jullie misschien wat de oorzaak en een eventuele oplossing kunnen zijn, aub? Ik dank jullie reeds bij voorbaat. Groeten, Flup
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.