Ga naar inhoud

sney100

Lid
  • Items

    4
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

sney100's prestaties

  1. fcbbrugge, Merci voor de tip. We hebben dit wel al geprobeerd, helaas zonder resultaat. Nu hebben we het wachtwoord van de router gewijzigd. Laten we hopen dat dit de oplossing is. Arnoud
  2. Beste, Wij hebben al een aantal jaren een basic shake abonnement via telenet. Dit betekent dat we elke maand max 100.000 MB mogen verbruiken. Normaal gezien geen enkel probleem echter. Zo'n twee weken geleden echter kwamen we plots op slowband terecht. Na driemaal extra volume aangekocht te hebben bleek dat ons internetverbruik op enkele uren tijd zo'n 30.000 MB bedraagt. Op drie dagen tijd was ons maandvolume op. We hebben elke laptop en ook de X-box van onze zoon al afgesloten. Op sommige momenten echter zien we het verbruik bijna letterlijk stijgen, terwijl we op dat moment eigenlijk niet speciaal doen. We hebben de mensen van internet al ettelijke keren gebeld, maar die kunnen blijkbaar niet vaststellen wat er mis is. Is er iemand die weet wat er aan de hand zou kunnen zijn? Arnoud
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.