Ga naar inhoud

dutchmarshal

Lid
  • Items

    1
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

dutchmarshal's prestaties

  1. Ik heb het probleem dat mijn pc uitvalt tijdens het gamen. Zelf al naar cd-romland gebracht ter controle. ze hebben de pc gecheckt en schoongemaakt. Na 2 dagen kwam het zelfde probleem weer terug en dit zorgt voor de nodige Het probleem is dat de reboot op niet vaste tijdstippen/omstandigheden gebeurd en ook bij verschillende spellen. Natuurlijk is er een schone installatie van windows 10 opgezet. getest in de winkel(cd-romland): Ram: pass hdd: pass ssd: fail (erg traag word vermeld) maar bij thuisgebruik en thuistest kwam er niks vreemd naar voren) cpu test: pass Om zeker te zijn dat het niet aan de SSD lag heb ik ook een OS op de HDD geïnstalleerd, maar ook dan viel de pc uit. Dus ik denk niet dat het daar aan ligt. Ik heb zelfs de stekkerdoos vervangen. Windows 10 64x AMD Phenom II X6 8,00GB Dual-Channel DDR3 GA-MA785GT-UD3H (motherboard) NVIDIA GeForce GTX 750 Ti (MSI) 223GB SanDisk SDSS 465GB Western Digital WDC Sharkoon WPM600 Bronze PSU Voor zover ik kan lezen is dit een probleem wat erg moeilijk is op te lossen en vooral eindigt in mensen die onnodig allerlei onderdelen gaan kopen zonder resultaat. Kan iemand mij helpen? en hier een crashlog van de laatste crash: Log Name: System Source: Microsoft-Windows-Kernel-Power Date: 26/11/2017 16:27:36 Event ID: 41 Task Category: (63) Level: Critical Keywords: (70368744177664),(2) User: SYSTEM Computer: DESKTOP-5FVN8C6 Description: The system has rebooted without cleanly shutting down first. This error could be caused if the system stopped responding, crashed, or lost power unexpectedly. Event Xml: <Event xmlns="http://schemas.microsoft.com/win/2004/08/events/event"> <System> <Provider Name="Microsoft-Windows-Kernel-Power" Guid="{331C3B3A-2005-44C2-AC5E-77220C37D6B4}" /> <EventID>41</EventID> <Version>6</Version> <Level>1</Level> <Task>63</Task> <Opcode>0</Opcode> <Keywords>0x8000400000000002</Keywords> <TimeCreated SystemTime="2017-11-26T15:27:36.751518600Z" /> <EventRecordID>2937</EventRecordID> <Correlation /> <Execution ProcessID="4" ThreadID="8" /> <Channel>System</Channel> <Computer>DESKTOP-5FVN8C6</Computer> <Security UserID="S-1-5-18" /> </System> <EventData> <Data Name="BugcheckCode">0</Data> <Data Name="BugcheckParameter1">0x0</Data> <Data Name="BugcheckParameter2">0x0</Data> <Data Name="BugcheckParameter3">0x0</Data> <Data Name="BugcheckParameter4">0x0</Data> <Data Name="SleepInProgress">0</Data> <Data Name="PowerButtonTimestamp">0</Data> <Data Name="BootAppStatus">0</Data> <Data Name="Checkpoint">0</Data> <Data Name="ConnectedStandbyInProgress">false</Data> <Data Name="SystemSleepTransitionsToOn">1</Data> <Data Name="CsEntryScenarioInstanceId">0</Data> <Data Name="BugcheckInfoFromEFI">true</Data> <Data Name="CheckpointStatus">0</Data> </EventData> </Event>
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.