Ga naar inhoud

visbier

Lid
  • Items

    2
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

visbier's prestaties

  1. Het veranderen van poort 25 in poort 587 heb ik gedaan maar heeft niet geholpen. Ik heb al 2 keer langdurig met de helpdesk van tele 2 gesproken maar die konden me niet helpen, ik heb ook de accounts op hun aanwijzingen vernieuwd maar ook dat hielp niet. Uiteindelijk verwezen ze me naar de sites van Microsoft maar daar is heel weinig te vinden over windows mail en ik heb de oplossing daar ook niet kunnen vinden..
  2. Ik kan geen mails meer versturen met windows mail. Dit probleem trad op nadat ik de poort van de uitgaande berichten op instructie van tele2 op 587 moest zetten. Hij stond eesrt op 25 en toen ging het opeens ook niet meer. ---------- Post toegevoegd om 11:14 ---------- Vorige post was om 11:13 ---------- DE foumelding die ik krijg ziet er zo uit: Er is een onbekende fout opgetreden. Onderwerp 'test', Account: 'pop.tele2.nl', Server: 'smtp.tele2.nl', Protocol: SMTP, Reactie van server: '421 Cannot connect to SMTP server 212.247.156.14 (212.247.156.14:25), connect error 10060', Poort: 587, Beveiligd(SSL): Nee, Serverfout: 421, Foutnummer: 0x800CCC67
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.