Ga naar inhoud

printer staat in word als niet actief


digileek

Aanbevolen berichten

Hallo daar,

Ik heb Windows vista home premium op mijn computer en mijn printer is Samsung 1675 ML.

Ik gebruik deze printer al een jaar probleemloos, maar plotseling (ik denk dat het samenvalt met mijn "afgedwongen" verhuizing van Internet Explorer naar Google Chrome?) doet mijn printer het niet meer.

In word staat ie gemarkeerd als niet actief als ik op afdrukken klik. Ik heb de printer opnieuw geinstalleerd met de cd, en dat ging prima, hij printte ook een testpagina uit.

Verder heb ik contact opgenomen met Samsung, die hebben een update gestuurd, die heb ik gedownload en ook toen sloeg de printer aan.

Bij het configuratiescherm staat ie ook als gereed aangevinkt en als standaarprinter. Maar als ik vanaf het internet wil printen geef hij de melding dat de printer niet beschikbaar is ofwel niet goed geinstalleerd en in Word meldt hij dus dat hij niet actief is.

Ik begrijp er niets van. Ik heb al heel wat afgezocht op internet ook maar ik vind de oplossing tot nu toe niet.

Is er iemand die hier een antwoord op heeft?

Bij voorbaat vast bedankt, groetjes,

Fransina

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.