Ga naar inhoud

Hoe vind ik mijn geplaatste berichten terug?


Sarah

Aanbevolen berichten

Hoe vind ik mijn geplaatste berichten terug?

 

Heb je onlangs een vraag gesteld op PC Helpforum maar kan je het niet meteen terugvinden?

Of wil je snel kijken of er reeds iemand gereageerd heeft?

 

Tip: Directe link naar deze optie

 

Alle inhoud die je zelf gestart hebt ? (maximum 1 jaar)

 

1. log in op PC Helpforum.

2. kies in de navigatiebalk 'Activiteit' en kies de knop 'Inhoud die ik gestart heb'.

 

image.png.0015d5ee099d6bfa0024e912b55b2f6d.png

 

3. het overzicht zal getoond worden van alle activiteit op de onderwerpen die je zelf hebt gestart. Hier kan je dus ook eenvoudig zien of er iemand reeds een reactie plaatste.

 

image.thumb.png.aebb7ab00f48cb60b3ad95ffa23f5c15.png

 

Wil je een compacte weergave of liever iets uitgebreider? Gebruik de knoppen Ingekort en Uitgebreid.

 

 

Alle geplaatste berichten zien ? (maximum 1 jaar)

 

Wil je ook de berichten zien die je in andere topics hebt geplaatst, ga dan als volgt te werk:

 

1. kies in de navigatiebalk "Activiteit" en daarin de knop "Mijn activiteiten streams" i.p.v. "Inhoud die ik gestart heb". Daar kan je dan kiezen voor "Inhoud die ik geplaatst heb".

 

5b55aba6c26db-pop_up_inhoud_geplaatst.jp

 

Dan krijg je een overzicht van alle geplaatste berichten.

 

5b55abce086e9-inhoud_geplaatst.jpg

 

 

 

Voor beide methodes is de tijdslimiet ingesteld op 365 dagen. Dit betekent dat je in deze lijst enkel de topics of berichten van het laatste jaar kan zien.

 

En dit enkel als je onder de hoofding "Tijdsperiode" kiest voor de optie "ALTIJD".

 

 

5b55aa9ad9ec9-altijd.jpg

 

 

 

Alle topics die je gestart hebt of topics waarin je berichten hebt geplaatst ? (ook ouder dan 1 jaar).

 

In beide bovenstaande gevallen, kan je maximum alle berichten terugvinden die geplaatst werden tijdens het voorbije jaar. Wil je echter berichten terugvinden die ouder zijn dan deze periode, kan je gebruikmaken van de optie "Specifiek datumbereik" onder de hoofding "Tijdsperiode". Daarbij dient een begindatum én een einddatum ingevuld te worden. Dit is echter minder handig indien je geen idee hebt van de periode waarin je een topic geplaatst hebt.

 

Er is echter een methode waarbij je ALLE topics en berichten kan terugvinden, ook al zijn deze langer dan een jaar geleden geplaatst. En dat kan via de profielafbeelding.

 

Wanneer je ingelogd bent op PC Helpforum, zie je bovenaan je inlognaam en je profielafbeelding (ook wel "avatar" genoemd).

 

5b55b68543aec-profielafbeelding.JPG

 

Wanneer je toevallig al in een topic aan het lezen bent (waarin je zelf gereageerd hebt), is ook daar deze profielafbeelding beschikbaar.

 

5b55b6de37399-profiel_2.JPG

 

 

Klik (in beide gevallen) op deze profielafbeelding. Dan kom je terecht op de profielpagina van je account.

 

5b55b72c05edb-profielpagina.JPG

 

 

Om een overzicht te krijgen van ALLE berichten die je ooit geplaatst hebt (sinds je lid bent geworden van PC Helpforum), klik je op de button "Bekijk mijn activiteit".

 

5b55b7dd26221-mijn_activiteit.JPG

 

 

Wil je nog een onderscheid maken tussen de topics die je zelf gestart hebt en de topics waarin je berichten hebt geplaatst, dan kan dit in de linkerkolom.

 

Voor de topics klik je op deze functie:

 

5b55b8a499d23-topics.JPG

 

Voor de berichten klik je op deze functie:

 

5b55b8d7b48a6-berichten.JPG

 

 

 

 

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Sarah Niet in de spotlight en vastgeprikt dit topic
  • Sarah plaatste dit topic in de spotlight
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.