Ga naar inhoud

Computer is langzaam en 'deze computer, mijn documenten' etc. reageren niet


Gast RPJ

Aanbevolen berichten

Sinds gisteren heb ik een probleem met mijn computer, wanneer ik deze opstart is hij heel langzaam en duurt het erg lang voordat alles geladen is, wanneer ik dan vervolgens wil beginnen dan reageert hij niet...

ik klik op 'mijn documenten, deze computer of configuratiescherm maar hij opent dit niet, ook internet of andere programma's werken niet (met uitzondering van paint, kladblok etc. en ook mijn Norton antivirus scanner werkt nog wel, ik heb mijn pc een complete scan gegeven maar hij heeft geen virussen of spyware etc.)

Ik heb ctrl, alt delete ingdrukt en gekeken bij lopende processen maar hier geefthij ook niets bijzonders aan....

iemand die weet wat er aan de hand is... is er wat kapot of...? wat ik zou kunnen doen ??:eek:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Terugzetten van een eerder gemaakt herstelpunt.

Voor het terugzetten van een herselpunt start u eerst het programma systeemherstel op.

  • U drukt op start.
  • U gaat naar programma's.
  • Vervolgens gaat u naar Bureau Accessoires.
  • Dan gaat u naar Systeemwerkset.
  • En vervolgens klikt u op "systeemherstel" om het programma op te starten.

systeemherstel_opstarten.JPG

U krijgt het beginscherm van Systeemherstel er voor en u selecteert "Een eerdere status van deze computer herstellen" en klikt u vervolgens op de knop "Volgende"

systeemherstel_terugzetten_opgestart.JPG

In het volgende scherm zoekt u de datum op waarop u het herstelpunt gemaakt heeft. Alleen de vetgedrukte data bevatten één of meerdere herstelpunt(en).

U selecteert de datum waarop u het herstelpunt heeft gemaakt. Vervolgens klikt u in het linker scherm op het herstelpunt dat u terug wilt zetten.

Als u dit heeft gedaan klikt u op de knop "volgende"

systeemherstel_terugzetten_opzoeken.JPG

Nu wordt uw PC opnieuw opgestart. Als dat is gebeurt dan staat de configuratie er weer op zoals het op de dag was waarop u het herstelpunt heeft gemaakt..

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast -Freedom-
Terugzetten van een eerder gemaakt herstelpunt.

Voor het terugzetten van een herselpunt start u eerst het programma systeemherstel op.

  • U drukt op start.
  • U gaat naar programma's.
  • Vervolgens gaat u naar Bureau Accessoires.
  • Dan gaat u naar Systeemwerkset.
  • En vervolgens klikt u op "systeemherstel" om het programma op te starten.

systeemherstel_opstarten.JPG

U krijgt het beginscherm van Systeemherstel er voor en u selecteert "Een eerdere status van deze computer herstellen" en klikt u vervolgens op de knop "Volgende"

systeemherstel_terugzetten_opgestart.JPG

In het volgende scherm zoekt u de datum op waarop u het herstelpunt gemaakt heeft. Alleen de vetgedrukte data bevatten één of meerdere herstelpunt(en).

U selecteert de datum waarop u het herstelpunt heeft gemaakt. Vervolgens klikt u in het linker scherm op het herstelpunt dat u terug wilt zetten.

Als u dit heeft gedaan klikt u op de knop "volgende"

systeemherstel_terugzetten_opzoeken.JPG

Nu wordt uw PC opnieuw opgestart. Als dat is gebeurt dan staat de configuratie er weer op zoals het op de dag was waarop u het herstelpunt heeft gemaakt..

Succes!

Je kan ook de korte weg nemen:

Met rechtermuis knop op deze computer ---> eigenschappen :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 5 maanden later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.