Ga naar inhoud

foutmeldingen bij updates


Sarah

Aanbevolen berichten

onderaan mijn pc verschijnt regelmatig de melding updates installeren.Wanneer ik de laatste week dit probeer te doen krijg ik enkele foutberichten zoals: fatal execution engine error(0x7927e03e) - SL6B.temp common language runtime debugging services application has generated an exeption that could not be handled process id=0x548(1352),thread id=0x424(1060) - NkbMonitor.exe kan onderdeel niet vinden Deze toepassing kan niet worden gestatr omdat MFC71.DLL niet kan wordeden gevonden.Het opnieuw installeren van deze toepassing kan dit probleem oplossen.

Is het mogelijk dat mijn harde schijf stuk is en wat moet ik dan doen?

niko schelfhaut

---- gepost via email ------ (heb ik hier even geplaatst)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast -Freedom-

Ja ,

1)harde schijf testen op fouten

Als je harde schijf in orde is kan kan je dit proberen

1) Pc scannen op virussen met BartPe boot cd : stinger en McAfee commandline virus scanner with GUI wrapper

2) Windowsxp cd plaatsen :

3 ) Start --- --> uitvoeren ---> SFC/ SCANNOW

Link naar reactie
Delen op andere sites

beste,

ik heb even uw probleem opgesplitst:

fatal execution engine error(0x7927e03e): dit wijst op een vermoedelijk corrupte installatie van Net framework, het verwijderen ervan kan dit mogelijk oplossen.

SL6B.temp common language runtime debugging services application has generated an exeption that could not be handled process id=0x548(1352),thread id=0x424(1060): dit ben ik niet zeker maar ik vemoed dat dit wel zeggen dat Net Framework niet inlaad,

NkbMonitor.exe kan onderdeel niet vinden Deze toepassing kan niet worden gestatr omdat MFC71.DLL niet kan wordeden gevonden.Het opnieuw installeren van deze toepassing kan dit probleem oplossen.

u kan de MFC71.DLL downloaden via http://www.dll-files.com/dllindex/dll-files.shtml?mfc71

zet deze even op de juiste plaats en kijk even of er nog problemen zijn

mvg karel

beheer

@ freedom: ik denk niet dat het hier gaat om een defecte harde schijf hoor, en evenmin om een virus

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 maanden later...

Dit onderwerp werd geplaatst in het ARCHIEF. U kan NIET reageren in het archief.

Het onderwerp is ofwel opgelost of er was geen activiteit na 1 maand.

Hebt u een gelijkaardig probleem? post een nieuw onderwerp in:

Windows - Pc helpforum

Onderwerp onterecht in archief? contacteer support@pc-helpforum.be en vermeld de link van het onderwerp.

Met vriendelijke groet,

Pc Helpforum

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.