Ga naar inhoud

geluid


marleen

Aanbevolen berichten

Hallo,

Als ik een e-mail(fimpjes en dvd)wil afspelen is het geluid niet origineel(vervormd)is het mogelijk om het originele geluid weer te geven door bv.mijn geluidsinstellingen te veranderen?kan ik het geluid veranderen via de instellingen optimaal te veranderen zoals op een klassieke pc waar het wel werkt?zoja wat moet ik dan doen?

het geluid is heel sterk vervormd,(hoge stemmen en bijna niet te verstaan,met dvd's die ik wil bekijken is het hetzelfde en dat vindt ik vervelend

Groetjes,

Marleen

Alvast bedankt;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Jomba ik gebruik het hotmail programma als ik je vraag goed begrepen tenminste,maar aalle geluid is vervormd bv;als ik naar radio Donna luister is het geluid niet hetzelfde als op m'n vaste pc kan dat met de geluidsinstellingen van de laptop te maken hebben?

Groetjes en bedankt,

Marleen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat kan idd liggen aan de geluidsinstellingen, maar ik heb geen idee hoe je die terug moet veranderen. Volgens mij verschilt dat van pc tot pc. Bij mijn pc is daarvoor een apart programma geïnstalleerd, bij m'n laptop heb ik het nog niet ontdekt.

P.S. Het feit dat je naar Donna luistert is je vergeven,

jomba, de stubru-luisteraar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 maanden later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.