Ga naar inhoud

[HELP!!] laptop hangt vast na opstarten


Aanbevolen berichten

Hoi,

Mijn laptop loopt sinds vanochtend vast ongeveer 1 minuut na het opstarten. Dan doet hij gewoon niks meer, de muis kan ik wel nog bewegen maar alles wordt zo wit, dat het vasthangt. En kan ik m alleen nog maar uitzetten/herstarten door de uitknop in te houden totdat hij uitvalt.

Het maakt niet uit of ik inlog met mn account of niet, hij blijft gewoon hangen.

Ik ben in de veilig modus geweest, daar doet alles het iets langer, maar dan hangt hij helaas ook na een kwartiertje!

Ik heb verder geprobeerd systeemherstelpunt, maar die zijn er blijkbaar niet...

Ik snap er helemaal niks van.

Wat info:

Windows Vista 32bit

Please help?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je bij het opstarten in veilige modus gekozen voor de optie zonder netwerkverbinding?

Laten we eerst eens nagaan of het probleem niet wordt veroorzaakt door de aanwezigheid van malware. Omdat je laptop makkelijk vastloopt kan je best het programma downloaden op een andere pc en dan via een usb-stok op je laptop installeren. En hopen dat die niet vastloopt natuurlijk.

Download HiJackThis

Dubbelklik op HJTInstall.exe

Hijackthis wordt nu op je PC geïnstalleerd, een snelkoppeling wordt op je bureaublad geplaatst.

HijackThis zal openen na het installeren.

Klik op "Do a systemscan and save a logfile".

Er opent een kladblokvenster, hou gelijktijdig de CTRL en A-toets ingedrukt, nu is alles geselecteerd. Hou gelijktijdig de CTRL en C-toets ingedrukt, nu is alles gekopieerd. Plak nu het HJT logje in je bericht door CTRL en V-toets.

N.B. : gebruikers van Windows Vista en Windows 7 zullen eerst moeten rechtsklikken op HijackThis.exe en dan kiezen voor "Run as Administrator".

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.