Ga naar inhoud

Na reparatie windows in't Frans, hoe naar nederlands????


Sempike

Aanbevolen berichten

Hallo,

mijn laptop is voor herstelling opgehaald door hp, naar duitsland gegaan etc, nu vandaag terug thuis gekregen, bij opstarten moest ik windows configureren, en van in het begin stond alles in het frans! Ik moet dan aanduiden in welk land ik woon, instelling voor toetsenbord etc, maar er stond dus Belgique en niet Belgie, en neérlandais en niet nederlands.

Weet iemand hoe ik windows terug in het nederlands kan krijgen?

alvast bedankt!

Dennis

Link naar reactie
Delen op andere sites

XP pro kan je normaal gezien een taal transformation packet op zetten (home niet) en vista weet ik niet echt.

Eigenlijk zou je hem terug naar HP moeten sturen omdat dat toch een vrij zware fout van hen is, maar dan ben je je toestel natuurlijk weer een tijdje kwijt...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met XP pro kan je dat inderdaad, met Vista kan dat misschien via automatische updates zoals Xiron al zei.

Dus in Vista, klik je op start->programma's->Windows update.

Klik dan op nu zoekn naar updates, als dat klaar is klik je op beschikbare updates weergeven.

Daar staat meestal vanonder de talen,klik op NL en het zal worde geinstalleerd.

Je moet alleen je pc nog installeren.

Grtz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even vermelden dat je de taalpakketten in VISTA enkel kan downloaden als je beschikt over Vista Ultimate.

Bij xp zal je moeten beschikken over een MUI versie, want zomaar kan je die ook niet wijzigen.

Bij hp vermoed ik, als het om vista gaat, dan ze deze leveren met dvd met enkele talen. Deze hebben ze verkeerd geinstalleerd dus...

Ik zou gewoon aanraden om pc terug te sturen, bespaard jezelf veel werk en zo behoud je ook garantie neem ik aan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.