Ga naar inhoud

[OPGELOST] Tabbladen tegelijk openen en sluiten


irene

Aanbevolen berichten

Ik las onderstaande truc ergens en ik heb het opgevolgd maar ik ben er niet tevreden over...hoe herstel ik dat weer ?

-Internet-

Alle tabbladen sluiten?

Ik krijg tegenwoordig regelmatig scherm met de vraag: 'Alle tabbladen sluiten?' als ik mijn Internet Explorer afsluit. Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik dat schermpje in het vervolg niet meer krijg? Internet Explorer 7 vraagt altijd als u het programma wilt sluiten en u meerdere tabbladen open hebt staan, of het alle tabbladen moet sluiten. Als u dit venstertje de volgende keer dat u Explorer afsluit niet meer wilt zien, klikt u in het venstertje op het kleine zwarte pijltje naast Opties weergeven. U zet dan een vinkje voor Dit venster niet meer weergeven en klikt vervolgens op Tabbladen sluiten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als u dit venstertje de volgende keer dat u Explorer afsluit niet meer wilt zien, klikt u in het venstertje op het kleine zwarte pijltje naast Opties weergeven. U zet dan een vinkje voor Dit venster niet meer weergeven en klikt vervolgens op Tabbladen sluiten.

Dit is toch de oplossing of werkt die niet?

Grtz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.