Ga naar inhoud

[OPGELOST] vista opnieuw instaleren zonder cd


kjors_

Aanbevolen berichten

beste,

ik wil vista op nieuw gaan installeren omdat hij een paar problemen heeft.

toen ik de pc kocht zat er geen cd bij bij het opstarten installeerde hij vista direct.

nu wil ik vista opnieuw installeren maar heb geen cd en geen herstel cd aan gemaakt

hoe kan ik dus vista op nieuw installeren?

pc info: pc van acer Aspire M3100

Link naar reactie
Delen op andere sites

Normaal werkt acer met een recoverypartitie en inderdaad geen schijfje meer. Kijk eens goed als je de pc opstart of er iets opkomt van "press Fx to recover" of een mededeling in die trant. Ik gebruik zelf geen acer, dus ik kan je helaas niet zeggen welke toets acer hier juist voor gebruikt.

Anders kan je nog in het boekje van je laptop kijken, daar zal de toets die je moet gebruiken om te recoveren zeker in vermeld staan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tijdens het opstarten zelf (dus van in het begin als je je pc aanzet) heel de tijd op alt en F10 duwen zou je in de erecovery moeten brengen.

Als je daar een wachtwoord wordt gevraagd; 000000 (dus 6 keer 0) is het standaardwachtwoord van acer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.