Ga naar inhoud

Pc start niet meer op


godfather

Aanbevolen berichten

beste mensen, ik heb een laptop van HP met windows vista home premium, 64X2 bits, 1GB ram

Ik heb mijn pc nu ongeveer 1jaar, gisteren heb ik hem nog gewoon afgesloten en opeens wilt hij niet meer opstarten. Het scherm blijft vanaf het begin zwart, alleen de knoppen van mijn geluid lichten aan (boven aan mijn toetsenbord), ik heb veilige modus(F8) al geprobeerd maar dit werkt niet, ik weet dus niet wat doen...

Kan iemand mij helpen? alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

sowieso; als die nu nog maar 1 jaar oud is dan hoef jij niets te betalen als het een hardwarematig defect is.

Je hebt recht op 2 jaar garantie op consumentenelectronica. Richtlijn 1999/44/EG van het europees regelt dit. Als je verkoper dit niet zou willen toekennen omdat er bij de aankoop gezegd is dat er maar 1 jaar garantie op zit (zoals dell, die verkopen met 1 jaar garantie maar je kan het 2de gewoon afdwingen) moet je hem ff gewoon die richtlijn onder z'n neus duwen & hem de keuze geven tussen rechtstreekse garantieafhandeling of er een zaak van maken (deze win je 100% gegarandeerd, het enige vervelende is dat je moet voorschieten)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.