Ga naar inhoud

SERVICES werken niet


sym

Aanbevolen berichten

beste,

Als volgt mijn probleem:

- Plots werkt conifuratiescherm niet meer (opent even met witte inhoud en sluit dan weer na enkele seconden).

- Plots werkt Canon IP 2600 printer niet meer (printerspooler niet gestart)

- Ik kan Windows niet valideren

Gepoogde oplossingen:

- originele reg & bat file gedownload van speedyvista.com (gaf foutmelding: kon reg... niet importeren)

- Windows geupdate. Windows valideren (ging niet, serviceprobleem)

- Driver van de printer herinstaleren (gaat niet: printspooler werkt niet, net als bij nieuwe printer toevoegen)

- Print spooler starten in servicelijst, gaat niet, fout 3: kan het opgegeven pad niet vinden. (net als andere services die mogelijks gerelateerd konden zijn)

- Systeemherstel, Volume Copy Shadow (service) werkt niet.

- Driver Ati Radeon 3500 herinstaleren (nieuwere)=> crash dump error

-diskmgm.msg kan ik ook niet starten: foutmelding: kan geen verbinding met VDS maken

thx in advance.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

PS: Waarom ik deze verschillende problemen bij elkaar zet is omdat het mij 'duidelijk lijkt' dat het een algemeen serviceprobleem is... na opzoekwerk op inet, merkte ik de verbanden tss printer en control panel, en control panel en nvidia (ik heb wel ati radeon 3500)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.