Ga naar inhoud

update vista lukt niet meer na vervangen harde schijf en nieuwe videokaart


andre-655

Aanbevolen berichten

Ik heb in mijn PC de harde schijf laten vervangen en tevens een nieuwe videokaart laten monteren.

Ze hebben alle bestanden en programma's netjes overgezet op de computer.

De laatste beveiligingsupdate is echter van oktober. Sinds die tijd de computer niet meer gebruikt vanwege defecte videokaart.

De computer is nu veel sneller dan eerst. Dit schijnt volgens de zaak die e.e.a. geplaatst heeft te maken te hebben met het feit dat de harde schijf veel te vol was. Nu deze vervangen is door een 3000 GB harde schijf (oude was 500 GB) is deze inderdaad veel sneller.

Ik heb geprobeerd om de beveiliging van windows te updaten. Dit lukt mij niet om voor mij onverklaarbare reden. Windows update is via het configuratie scherm zeer traag te benaderen. Na enkele minuten krijg ik pas op het scherm het menu van Windows update met de tekst " zoeken naar updates voor uw computer". Als ik " naar updates zoeken" aanklik dan verschijnt de tekst "Er kan momenteel niet naar updates worden gezocht, omdat de Windows Update-servive niet actief is. U moet uw computer mogelijk opnieuw opstarten" . Ik heb diverse malen de computer opnieuw opgestart echter steeds hetzelfde probleem.

Ik beschik over een recovery disc van Medion en een applicatie & Support-disc van Medion met vista erop. Ik ben echter bang om alle software en bestanden kwijt te raken indien ik Vista opnieuw installeer.

Kan iemand mij helpen ?

Bij voorbaat hartelijk dank !

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.