Ga naar inhoud

Zolid,diascanner,Aldi


Aanbevolen berichten

Bij de Aldi kocht ik als zovelen met mij een Zolid diascanner. Na wat aanloopprolemen heb ik er heel wat dia's mee gescanned. Vandaag, na zeker een half jaar wilde ik weer gaan scannen en kreeg elke keer de foutmelding: General failure in transfer bad info header info. Bad value error. Na via software het programma gedeleted te hebben weer opnieuw geïnstalleerd en het probleem bleef hetzelfde. Ik moet erbij vertellen dat ik de aansluiting via een USB-hub gemaakt had. Nadat ik de scanner direct op een pc-poort had aangesloten werkte hij weer als een zonnetje. Misschien een tip voor andere pechvogels?

groetjes,

Arnold

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus nu kan je opnieuw perfect scannen?

Kan je andere apparaten nog wel gebruiken op je hub?

Hallo Jürgen,

Ja, raar maar waar en de hub doet op alle andere apparaten gewoon wat ie moet doen.

Vanmorgen heb ik nog een hele houder met dia's gescanned en opgeslagen. prima gelukt (afgezien van de slechte opnamekwaliteit)

groetjes,

Arnold

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.